Beg. mens 6 dage før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Peanut

Mille89 skriver:

Hvor meget har du blødt indtil nu?

I tirsdags var det ca en 2 kr. Det samme onsdag.

Torsdag lidt mere.. Max 2 x 5 kr..

Idag det samme som tordag.. Dog også lidt rødt. De andre dage kun brunt. 

Men det som om der er en del brunt slim også.. Altså 50/50 brunt blod/slim..

Plejer normalt at have en voldsom mens (bløder meget). Har heller ikke haft nogle smerter endnu, hvilket jeg også plejer at have.

Sorry hvis det er for detaljeret for nogle, men det er vel normalt for kvinder at have mens &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

I tirsdags var det ca en 2 kr. Det samme onsdag.

Torsdag lidt mere.. Max 2 x 5 kr..

Idag det samme som tordag.. Dog også lidt rødt. De andre dage kun brunt. 

Men det som om der er en del brunt slim også.. Altså 50/50 brunt blod/slim..

Plejer normalt at have en voldsom mens (bløder meget). Har heller ikke haft nogle smerter endnu, hvilket jeg også plejer at have.

Sorry hvis det er for detaljeret for nogle, men det er vel normalt for kvinder at have mens &nbsp

Okay..Krydser fingre for at du får en positiv test og at det bare er ægget der har sat sig fast Jeg selv skal have mens omkring 1/8 så der er heller ikke såå lang tid til nu, men jeg tvivler nu stadig på at heldet er med os :-( har igen symptomer haft udover lidt mens smerter først og midt på denne uge..

Anmeld

23. juli 2011

modesty

Peanut skriver:

Hvad mener du?

Bløder man når ægget sætter sig fast?

Ikke for at være party pooper, men man bløder som regel en lille klat frisk blod hvis det drejer sig om ægget der sætter sig fast - og ikke i flere dage i træk som du beskriver. Så jeg ville ikke regne med noget - men alle kroppe er jo forskellige, så hvem ved.

Det lyder meget som om det er opstarten på din mens - det er ret normalt at have brunt udflåd i dagene op til. Jeg har det nogle gange og nogle gange ikke, der er ikke rigtigt noget mønster i det (min mens er super regelmæssig).

Anmeld

23. juli 2011

Peanut

modesty skriver:

Ikke for at være party pooper, men man bløder som regel en lille klat frisk blod hvis det drejer sig om ægget der sætter sig fast - og ikke i flere dage i træk som du beskriver. Så jeg ville ikke regne med noget - men alle kroppe er jo forskellige, så hvem ved.

Det lyder meget som om det er opstarten på din mens - det er ret normalt at have brunt udflåd i dagene op til. Jeg har det nogle gange og nogle gange ikke, der er ikke rigtigt noget mønster i det (min mens er super regelmæssig).

Det er du skam heller ikke 

Havde bare slet ikke forventet mens tidligt, når den altid har været regelmæssig...

Har heller ikke haft nogle symptomer, så jeg tror faktisk heller ikke der er noget.. Tænkte bare "f..." da jeg så det var begyndt (var totalt uforberedt og på arbejde &nbsp, for så var jeg jo godt klar over, der ikke var noget denne gang. Men venter dog stadig på en kraftigere blødning, da jeg slet ikke har blødt noget i forhold til normalt.

Anmeld

23. juli 2011

Peanut

Mille89 skriver:

Okay..Krydser fingre for at du får en positiv test og at det bare er ægget der har sat sig fast Jeg selv skal have mens omkring 1/8 så der er heller ikke såå lang tid til nu, men jeg tvivler nu stadig på at heldet er med os :-( har igen symptomer haft udover lidt mens smerter først og midt på denne uge..

Krydser også fingre for jer 

Jeg prøver lige at se om min mens bliver "normal" i løbet af weekenden, hvis ikke, så prøver jeg nok at teste, når blødningen er overstået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.