Beg. mens 6 dage før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Peanut

Hej alle

Jeg forventede egentlig mens her den 25 juli, men den begyndte at komme her den 19 juli (dog kun brunt, og er det stadig. - sorry hvis nogen ikke bryder sig om detaljer)

Jeg havde ægløsning den 13 juli (positiv test 12 juli)

Men det jeg ikke forstår, er at jeg siden jeg smed p-piller 1 marts, har haft en normal og præcis cyklus på 28 dage.. Hvorfor kommer mes så pludselig 6 dage før  Ja den skulle jo egentlig helst blive helt væk!  Men før tid, er den aldrig begyndt.. Det tæller jo heller ikke helt endnu (da det jo skal være rødt) men stadig??

Er det normalt at mens pludselig er uregelmæssig?

Håber på lidt erfaringer 

Peanut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

**Ønskebabyen

Det passer meget godt med, at det kan være ægget der har sat sig fast

Anmeld

21. juli 2011

pastry26

Altså, jeg har ligesom dig stoppet med at tage p-piller omkring feb/mar, og havde også regelmæssig mens indtil denne måned, hvor jeg gik 11 dage over tid..

Jeg har læst mig lidt frem til at, selvom din mens HAR været regelmæssig i mange måneder, kan det godt vende lige pludseligt. Det er meget normalt, når man stopper på p-pillerne.

Min kæreste der læser til læge, siger at der kan gå laaang tid før kroppen kommer ind i en regelmæssig cyklus igen og for nogen sker det bare ikke  Så herhjemme er vi begyndt at sexe HELE tiden, da jeg jo ikke helt ved hvornår min ÆL er.. Håber den snart bliver regelmæssig igen, bare nogenlunde..

Anmeld

22. juli 2011

Rocky

Jeg stoppede med mine p-piller efter 11 år midt i december og jeg har haft regelmæssig mens i 2 måneder nu så der kan godt gå lidt inden..

Så nu håber jeg også snart at jeg har en lille baby i maven

Anmeld

22. juli 2011

Peanut

Mille89 skriver:

Det passer meget godt med, at det kan være ægget der har sat sig fast

Hvad mener du?

Bløder man når ægget sætter sig fast?

Anmeld

22. juli 2011

Peanut

pastry26 skriver:

Altså, jeg har ligesom dig stoppet med at tage p-piller omkring feb/mar, og havde også regelmæssig mens indtil denne måned, hvor jeg gik 11 dage over tid..

Jeg har læst mig lidt frem til at, selvom din mens HAR været regelmæssig i mange måneder, kan det godt vende lige pludseligt. Det er meget normalt, når man stopper på p-pillerne.

Min kæreste der læser til læge, siger at der kan gå laaang tid før kroppen kommer ind i en regelmæssig cyklus igen og for nogen sker det bare ikke  Så herhjemme er vi begyndt at sexe HELE tiden, da jeg jo ikke helt ved hvornår min ÆL er.. Håber den snart bliver regelmæssig igen, bare nogenlunde..

Ja vidste godt at p-piller godt kunne være lang tid om at komme ud af kroppen, men havde nok "forventet" at det var ude nu..

Bare øv så 

Anmeld

22. juli 2011

Peanut

Rocky skriver:

Jeg stoppede med mine p-piller efter 11 år midt i december og jeg har haft regelmæssig mens i 2 måneder nu så der kan godt gå lidt inden..

Så nu håber jeg også snart at jeg har en lille baby i maven

Tak og i lige måde 

Anmeld

23. juli 2011

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

Hvad mener du?

Bløder man når ægget sætter sig fast?

Ja nogle blöder en lille smule, ca en uge för mens, fordi ægget sætter sig fast

Anmeld

23. juli 2011

Peanut

Mille89 skriver:

Ja nogle blöder en lille smule, ca en uge för mens, fordi ægget sætter sig fast

Wow det var jeg sku ikke klar over 

Nå, men jeg må bare se hvad der sker (om mens'en bliver ligesom den plejer) 

Anmeld

23. juli 2011

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

Wow det var jeg sku ikke klar over 

Nå, men jeg må bare se hvad der sker (om mens'en bliver ligesom den plejer) 

Hvor meget har du blødt indtil nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.