Hvornår skal man fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

MetteS81

firsttime skriver:

Jeg var overbevist om at jeg ikke ville kunne stoppe selvom jeg blev gravid men stod op søndag morgen og gik ud og tissede i den der fine lille kop og så gik jeg ned og røg min morgensmøg... derefter gik jeg op og satte testen i og puw så var der to streger og trangen til rygning forsvandt... ville aldrig kunne gøre det mod et barn... Når jeg ryger og det kun skader mig selv kan jeg gøre det men ikke hvis det skader et barn  Men der er ingen der skal vide at testen er positiv endnu ikke før efter lægebesøget  Men glæder mig til at sige det til familie og venner  Må bare komme meden lille hvid løgn om rygestoppet  hi hi

Tror jeg er kommet frem til at vi kan sige det til familie når jeg har været ved læge d. 9. august hvor jeg er 7 + 4 og så til resten når nf er overstået

Ja, det er vildt så meget man kan ændre synspunkt når man har en lille spire i maven

Håber de næste uger går hurtigt, så I kan fortælle!!!

Held og (til)lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

firsttime

MetteS81 skriver:

Ja, det er vildt så meget man kan ændre synspunkt når man har en lille spire i maven

Håber de næste uger går hurtigt, så I kan fortælle!!!

Held og (til)lykke

Tusind tak  

Det positive er at jeg sidder hjemme og skriver speciale og derfor ikke er tvunget til at se andre mennesker før jeg skal til læge for så tror jeg bestemt ikke at jeg ville kunne holde mund  Føler helt det stråler ud af mig  hi hi....

...og tusind tak for svarene alle

Anmeld

21. juli 2011

CeViss

Ja det forstår jeg godt. Tror rigtig mange har den frygt. Selvom der forhåbenligt ikke er grund til det.

Men ja I kan da vente lidt og bare fortælle det til familien.

Jeg fortalte det heller ikke til alle anden gang, kun familie og arbejdet. Indtil jeg havde været til scanning

Anmeld

21. juli 2011

CeViss

Ja det forstår jeg godt. Tror rigtig mange har den frygt. Selvom der forhåbenligt ikke er grund til det.

Men ja I kan da vente lidt og bare fortælle det til familien.

Jeg fortalte det heller ikke til alle første gang, kun familie og arbejdet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.