Carina87 skriver:
Tak Anne!
Ja, jeg har gerne villet amme ham, men har hele tiden sagt at det ikke skulle være amning frem for alt, så er virkelig glad for at det er gået i et halvt år!
Jeg ved ikke om han kan mærke pakningen? Han virker umiddelbart til at være ligeglad
Jeg har ladet møblerne stå på deres plads selvom reoler og det hele er tømt, men tænker at det er rarest ift. ham at han kan kende det lidt endnu.
Jeg ved slet ikke om man kan lave om på rytmen for at snyde. Det er som om Johannes indtil nu ikke har fattet at han skulle sove, hvis ikke vi har gjort som vi plejer. Vi har fast program fra kl. 18 som starter med aftensmad, leg på gulvet mens mor og far spiser, leg med far, nattøj, flaske, i seng, sang og godnat!
Jeg mener at have læst et eller andet sted engang, at man ikke må made dem i søvn, men det virkede i går!
!! Jeg gav ham natflasken nede i tremmesengen. Havde min frie arm puttet om ham, så han stadig kunne mærke nærvær og jeg sang godnatsang i mens. Da han havde spist færdig gav jeg ham sutten og han SOV! SOV!! Uden skrig!!
Men det kan da godt være at det er tigerspring. I så tilfælde er jeg lidt beroliget! Selvom det ikke gør putning med skrig og skrål mindre hård. Jeg har heldigvis fået snuppet nogle lure ind i mellem og er igen klar til at være tålmodig-mor til mulig tiger-unge
Jeg har virkelig ondt af de stakkels forældre hvor det her er hver aften og nat!!
Tak, vi får vist brug for alt overskud vi kan skrabe sammen til de næste 2 uger! Men vi er godt med indtil videre! Er I kommet på plads?
Jeg kan bare ikke begrænse mig, sorry
Pia har lvet at finde et kursus i begrænsing til os
Jeg ved heller ikke om de mærker det, Felix var bare MAX pirrelig mens vi flyttede....! (Måske fordi min mor, som var indkaldt som rengøringshjælp, overhovedet IKKE kan lade ham være.. snak om overstimuleret baby!)
Mades i søvn? Jamen hvis det virker, så virker det! Dog kan det vist ret hurtigt blive en dårlig vane, men hvis du bare er opmærksom tror jeg det går! Felix sover fra 20-08, uanset om han får mad ved 23 tiden eller ej... Så egentlig kunne jeg spare en flaske væk, men så spiser han kun 4 gange på en dag - grundet den lange nattesøvn og det synes jeg ikke er nok.
Så når jeg går i seng, sætter jeg mig på en stol ved hans seng, lister en flaske i en sovende baby, og lister ud igen når han har spist...! De sidste par aftener har jeg endda taget ham op og bøvset ham af bagefter, men kun fordi det er SÅ hyggeligt, at sidde der i mørket, helt alene, med min lille varme sovende klump, som smasker lidt og putter sig ind til mig... scchyyy... - Jørn er SIKKER på, det er fordi han ellers får ondt i maven pga. luft...
Det lyder da som tigerspring!! Jeg frygter lidt, at vi er på vej direkte ind i 19 ugersspringet - men okay, vi er stort set færdige med at pakke ud, far har barsel en uge endnu, barnedåben er overstået - så kom da an!! Vi er beredte! 
Må jeg komme med på begrænsningskursus??