AnneBJ skriver:
Åh nej altså Carina, han er SÅ dejlig!!! 
Dejligt at du er okay med ammestoppet - det har virket meget vigtigt for dig at amme ham, og et halvt år må vel siges at være okay? 
Kunne forestille mig, at det egentlig er smart at have halvdelen af huset pakket ned, i forhold til sådan en lille nysgerrig basse - der har Felix jo heldigvis været RET nem, i forhold til vores flytning!
Hvor er det synd og træls for Jer alle sammen, at han er så svær at putte! Men du er IKKE en dårlig mor! - det ER jo skidehårdt, og jeg tænker om han måske reagerer på flytning? Altså han kan jo sagtens mærke at der skal ske noget?! Han kan med SIKKERHED stadig lide dig - faktisk vil jeg love dig, at du er det allerbedste i hans verden!
Har I en putterutine? Måske et alternativt råd, men kunne man vende det hele på hovedet? Så han ikke "ved" at han skal i seng, og dermed ikke bliver så hidsig? Ja altså, jeg ved det ikke, det slog mig bare lige... Felix er begyndt at lure, at når vi går ud af entredøren skal han sove, og ud af bagdøren så skal vi køre bil.... Det første udløser gråd, det andet udløser en "yay"-agtig baby, der basker med arme og ben, smiler, hviner og gurgler.... Måske skal jeg snyde ham imorgen, istedet for at bruge et kvarter på at få ham rolig til lur...?!
God fornøjelse med alle de projekter I står overfor lige om lidt..!

Tak Anne!
Ja, jeg har gerne villet amme ham, men har hele tiden sagt at det ikke skulle være amning frem for alt, så er virkelig glad for at det er gået i et halvt år!
Jeg ved ikke om han kan mærke pakningen? Han virker umiddelbart til at være ligeglad
Jeg har ladet møblerne stå på deres plads selvom reoler og det hele er tømt, men tænker at det er rarest ift. ham at han kan kende det lidt endnu.
Jeg ved slet ikke om man kan lave om på rytmen for at snyde. Det er som om Johannes indtil nu ikke har fattet at han skulle sove, hvis ikke vi har gjort som vi plejer. Vi har fast program fra kl. 18 som starter med aftensmad, leg på gulvet mens mor og far spiser, leg med far, nattøj, flaske, i seng, sang og godnat!
Jeg mener at have læst et eller andet sted engang, at man ikke må made dem i søvn, men det virkede i går!
!! Jeg gav ham natflasken nede i tremmesengen. Havde min frie arm puttet om ham, så han stadig kunne mærke nærvær og jeg sang godnatsang i mens. Da han havde spist færdig gav jeg ham sutten og han SOV! SOV!! Uden skrig!!
Men det kan da godt være at det er tigerspring. I så tilfælde er jeg lidt beroliget! Selvom det ikke gør putning med skrig og skrål mindre hård. Jeg har heldigvis fået snuppet nogle lure ind i mellem og er igen klar til at være tålmodig-mor til mulig tiger-unge
Jeg har virkelig ondt af de stakkels forældre hvor det her er hver aften og nat!!
Tak, vi får vist brug for alt overskud vi kan skrabe sammen til de næste 2 uger! Men vi er godt med indtil videre! Er I kommet på plads?
Jeg kan bare ikke begrænse mig, sorry
Pia har lvet at finde et kursus i begrænsing til os