gå så væk mavefedt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Siber

Susan1978 skriver:

Siber, hvordan er din første dag i løbet gået ?  jeg er død nysgerrig, det lyder helt vildt spændende.

første Etape er gennemført, 10 km i Hasle by. Jeg løb den på 1 time og 1 min og 40 sek. Jeg gik ikke en eneste gang og havde egentlig masser af overskud, så jeg kan jo nok godt løbe hurtigere, så det må være mit mål ved den næste 10 km.

I morgen står den på 5,8 km, men på Dueodde, og der er sand, sand og sand.................det er jeg rimelig spændt på!!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Stumpen

Siber skriver:

første Etape er gennemført, 10 km i Hasle by. Jeg løb den på 1 time og 1 min og 40 sek. Jeg gik ikke en eneste gang og havde egentlig masser af overskud, så jeg kan jo nok godt løbe hurtigere, så det må være mit mål ved den næste 10 km.

I morgen står den på 5,8 km, men på Dueodde, og der er sand, sand og sand.................det er jeg rimelig spændt på!!

Knus Siber

Dueodde?? Det lyder som en hård etape... Mindes der er rimelig pænt med sand nede på den strand..

Men jeg hepper på dig 

Anmeld

25. juli 2011

Lise

Du er sej!!!

Jeg er meget spændt på at høre om sand-etapen

Anmeld

26. juli 2011

Susan1978

Lise skriver:

Du er sej!!!

Jeg er meget spændt på at høre om sand-etapen

Ditto - go go go Siber

Anmeld

27. juli 2011

Siber

I går løb jeg 2. Etape 5,8 km sandløb på Dueodde. Jeg løb den på 40 min og 27 sek. Det var pisse hårdt, men på en eller anden måde fik jeg overskud og løb hele vejen, og er pænt stolt over mig selv og min løbetid!

I dag kan jeg mærke mine lår av av, men jeg er klar til 3. Etape skovløb i almindingen 7,8 km!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.