gå så væk mavefedt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Siber

Sofia24 skriver:

Først STORT TILLYKKE med det flotte cm-tab

Min søster og svoger løb etape-bornholm sidste år og det var godt, men HÅRDT! Især dagene hvor ruten var på stranden og ruten i skoven, for ruten i skoven havde været terræn-løb

Så jeg siger bare - KÆFT det er flot du har trænet dig op til at løbe det løb... Jeg glæder mig til at høre om det

Tak

jeg er også meget spændt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Bryndis

Siber skriver:

Nu er jeg tilbage!

Altså hvad angår kosten, så spiser jeg proteiner til morgenmad (jeg forsøgte at finde en artikel fra dr/sundhed, men jeg kunne ikke finde den, og nu er jeg på ferie. Den hænger på mit køleskab!) grøntsager, æg og bær.

Jeg undgår ris,pasta, kartofler og al brød. Jeg spiser masser af grøntsager, salater og nødder (ikke i store mængder) jeg spiser kød, helst kylling eller fisk

Jeg spiser mindre portioner (det skulle jeg lige vænne mig til, så i starten gik jeg sulten i seng) og jeg er ikke skraldespand for mine børn  spiser ikke deres rester ( så jeg vi smider is og mad ud)

Jeg undgår sukker, al slik, is chips, sodavand osv (jeg spiser istedet for nødder) en dag om måneden, planlagt må jeg spise hvad jeg vil, denne dag er noget jeg ser frem til

Ang træning så løber jeg ca 2-3 gange i ugen 5 km eller længere. Jeg går i træningscenter hvor jeg går til pilates, zumba, spinning, styrketræning eller hvad der nu er på programmet. Pilates er jeg blevet rigtig glad for, det er godt for mavemusklerne bla!

Jeg forsøger at lave maveøvelser hjemme, men det er jeg ikke så skide god til

Nu hvor jeg skal løbe etape Bornholm, så spiser jeg ris, pasta osv igen for at fylde mine depoter op!!

Hvad holder mig oppp??? jo det gør at jeg kan se på min mave at der sker noget, kommentar fra min mand og mine børn. Min mand har lavet en bonus ordning til mig, hvis jeg overholder mine mål, så "tjener" jeg penge, som jeg kan bruge til nyt tøj!!!

Håber du kan bruge dette til noget, ellers spørger du bare igen!!! Jeg har også lige købt spis maven flad, men jeg er ikke helt kommet igang med den, så når jeg lige får tid så kan du også få fif derfra

Knus Siber

Er det sundt at undvære både ris, pasta og kartofler? Kan man ikke bare erstatte det med grov pasta og ris istedet?
Og spiser du heller ikke rugbrød?

Hvordan ser en dagplan ud for dig med alle måltider? Er super dårlig til at finde ud af hvad jeg skal spise til alle måltider for at være så sund som mulig

Anmeld

21. juli 2011

Stumpen

Siber skriver:

jo Etape Bornholm er en maraton på 5 dage, hvor en dag er by løb, en dag strandløb, en dag bakke op og ned, en dag skov og sidste dag by igen. Det skulle være pænt hårdt  Men jeg måtte bare have mig et mål for at komme igang!

Jeg har løbet 2, nogen gange 3 gange om ugen. Vi købte en babyjogger så der ikke var nogen undskyldning for at jeg kunne komme afsted!

Jeg har også været i træningscenter 2 gange i ugen eller hvad jeg lige kunne få til med 3 børn og en mand som har arbejdet meget.

Det går jo ikke at gå rundt og være depri over sin mave, så måtte jeg gøre noget ved det

Knus Siber

Tager hattn af for at du har modet til etape Bornholm, men samtidig lyder det som en super kanon marathon i forhold til dem hvor man "bare " løber lige ud af landevejen..

Anmeld

21. juli 2011

Siber

Bryndis skriver:

Er det sundt at undvære både ris, pasta og kartofler? Kan man ikke bare erstatte det med grov pasta og ris istedet?
Og spiser du heller ikke rugbrød?

Hvordan ser en dagplan ud for dig med alle måltider? Er super dårlig til at finde ud af hvad jeg skal spise til alle måltider for at være så sund som mulig

Altså jeg ved ikke om det skader ikke at spise ris, pasta osv.

Men til at begynde med (fordi jeg ammede og stadigvæk gør) så tog jeg bare en lille smule ris, pasta osv og en masse grøntsager/salat.

jeg spise en skive rugbrød og resten grønt el salat

Men nu ser min madplan ca sådan ud:

Morgenmad:f. eks 2 æg, mindst 200 g grøntsager (det kan være alt fra tomat, agurk, blomkål, gulerod el hvad du nu kan lide. 10 nødder og lidt bær og masser af vand.

mellemmåltid, grøntsager og nødder

frokost: salater og kylling el fisk

mellemmåltid: grøntsager og nødder

aftensmad: det som resten af fam får, men ingen ris, pasta el kartofler, men salat, grøntsager og kød. små portioner

vand vand masser af vand

Håber du kan bruge det til noget ellers så spørg igen!!!

Knus Siber

ps salat lyder kedeligt, men hvis man putter nødder, vandmelon, jordbær, avokado osv i bliver den mere spændende!!!!

Anmeld

21. juli 2011

Siber

Stumpen skriver:

Tager hattn af for at du har modet til etape Bornholm, men samtidig lyder det som en super kanon marathon i forhold til dem hvor man "bare " løber lige ud af landevejen..

ja ikke, jeg er egentlig ikke en langdistance løber, det er simpelthen for kedeligt. Men den der er jo "korte" løb med lidt spændning

Mit mål er at gennemføre, og jeg skal nok komme med en update

Knus

Anmeld

21. juli 2011

Bryndis

Siber skriver:

Altså jeg ved ikke om det skader ikke at spise ris, pasta osv.

Men til at begynde med (fordi jeg ammede og stadigvæk gør) så tog jeg bare en lille smule ris, pasta osv og en masse grøntsager/salat.

jeg spise en skive rugbrød og resten grønt el salat

Men nu ser min madplan ca sådan ud:

Morgenmad:f. eks 2 æg, mindst 200 g grøntsager (det kan være alt fra tomat, agurk, blomkål, gulerod el hvad du nu kan lide. 10 nødder og lidt bær og masser af vand.

mellemmåltid, grøntsager og nødder

frokost: salater og kylling el fisk

mellemmåltid: grøntsager og nødder

aftensmad: det som resten af fam får, men ingen ris, pasta el kartofler, men salat, grøntsager og kød. små portioner

vand vand masser af vand

Håber du kan bruge det til noget ellers så spørg igen!!!

Knus Siber

ps salat lyder kedeligt, men hvis man putter nødder, vandmelon, jordbær, avokado osv i bliver den mere spændende!!!!

Ja det lyder da rigtig lækkert Salat kan nemlig blive kedeligt i længden hvis man hele tiden kommer det samme i
Hvilke nødder spiser du? Jeg er nemlig ikke den helt store nødde spiser.

Anmeld

25. juli 2011

Siber

Bryndis skriver:

Ja det lyder da rigtig lækkert Salat kan nemlig blive kedeligt i længden hvis man hele tiden kommer det samme i
Hvilke nødder spiser du? Jeg er nemlig ikke den helt store nødde spiser.

Hej igen,

Beklager jeg ikke lige har fået svaret dig!

Men af nødder spiser jeg mandler, valnødder, cachewnødder, pistacienødder, jordnødder. Der er også hasselnødder men dem kan jeg ikke tåle. Der findes sikkers et hav af andre slags nødder!!

Knus Siber

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

Siber skriver:

Ja og det er så mit projekt, som har været i gang i små 3mdr. Jeg er nu 10 cm mindre rundt om maven, jubiiiii! Så det jeg har gang i, det virker sku  Nogen dage føler jeg mig som en streg i luften og andre dage som en flodhest. Men det bedste er at jeg falder ikke i, og det er næsten det bedste!

Jeg taber mave fedtet pga kostomlægning, og træning! Da jeg var gravid 3 gang satte jeg mig et mål og det var at løbe Etape Bornholm, og det er på mandag den 25 juli. Jeg føler mig enormt klar, men jeg er også ved at ryste i bukserne - tænk nu hvis jeg ikke klarer det!!!

Men de damer, jeg har fulgt med på sidelinien, men nu giver jeg mig til kende. Projekt væk med mavefedt er nu blevet offentlig gjort, og jeg giver ikke op!

Knus Siber der har 3 fantastiske tøser, men det har sat sine spor. Men jeg giver ikke op, nu bliver jeg hot mamma igen!

Nu krop, giver ny garderobe

Hvor er det bare FLOT KLARET!!! Stort tillykke med de 10 cm!!   

Nu er jeg sgu også træt af den hængemave jeg har fået mig! Har ladet den dingle der alt for længe! Så jeg hopper med på proteinkuren og skal også igang med at løbe!

Anmeld

25. juli 2011

Siber

MetteS81 skriver:

Hvor er det bare FLOT KLARET!!! Stort tillykke med de 10 cm!!   

Nu er jeg sgu også træt af den hængemave jeg har fået mig! Har ladet den dingle der alt for længe! Så jeg hopper med på proteinkuren og skal også igang med at løbe!

Tak

og velkommen i klubben, væk med maven

Knus Siber

Anmeld

25. juli 2011

Susan1978

Siber skriver:

Tak

og velkommen i klubben, væk med maven

Knus Siber

Siber, hvordan er din første dag i løbet gået ?  jeg er død nysgerrig, det lyder helt vildt spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.