Siber skriver:
Nu er jeg tilbage!
Altså hvad angår kosten, så spiser jeg proteiner til morgenmad (jeg forsøgte at finde en artikel fra dr/sundhed, men jeg kunne ikke finde den, og nu er jeg på ferie. Den hænger på mit køleskab!) grøntsager, æg og bær.
Jeg undgår ris,pasta, kartofler og al brød. Jeg spiser masser af grøntsager, salater og nødder (ikke i store mængder) jeg spiser kød, helst kylling eller fisk
Jeg spiser mindre portioner (det skulle jeg lige vænne mig til, så i starten gik jeg sulten i seng) og jeg er ikke skraldespand for mine børn
spiser ikke deres rester ( så jeg vi smider is og mad ud)
Jeg undgår sukker, al slik, is chips, sodavand osv (jeg spiser istedet for nødder) en dag om måneden, planlagt må jeg spise hvad jeg vil, denne dag er noget jeg ser frem til 
Ang træning så løber jeg ca 2-3 gange i ugen 5 km eller længere. Jeg går i træningscenter hvor jeg går til pilates, zumba, spinning, styrketræning eller hvad der nu er på programmet. Pilates er jeg blevet rigtig glad for, det er godt for mavemusklerne bla!
Jeg forsøger at lave maveøvelser hjemme, men det er jeg ikke så skide god til 
Nu hvor jeg skal løbe etape Bornholm, så spiser jeg ris, pasta osv igen for at fylde mine depoter op!!
Hvad holder mig oppp??? jo det gør at jeg kan se på min mave at der sker noget, kommentar fra min mand og mine børn. Min mand har lavet en bonus ordning til mig, hvis jeg overholder mine mål, så "tjener" jeg penge, som jeg kan bruge til nyt tøj!!!
Håber du kan bruge dette til noget, ellers spørger du bare igen!!! Jeg har også lige købt spis maven flad, men jeg er ikke helt kommet igang med den, så når jeg lige får tid så kan du også få fif derfra
Knus Siber
Er det sundt at undvære både ris, pasta og kartofler? Kan man ikke bare erstatte det med grov pasta og ris istedet?
Hvordan ser en dagplan ud for dig med alle måltider? Er super dårlig til at finde ud af hvad jeg skal spise til alle måltider for at være så sund som mulig