forskel allerede :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

lisesp83

Weee kæmpe stort tillykke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Shibby

Jeg ville også opfatte den besked som noget nederen Mia. Men dejligt at du sagde undskyld..!

Mig og Peter prøver også at få en. Det ingen hemmelighed. Og når det sker bliver det altså også 3 barn med 3 mand. Havde ikke troet det skulle blive sådan,men sådan er det bare nogle gange

Tillykke June,flere-og tydligere billeder tak 

Anmeld

21. juli 2011

june1987

Shibby skriver:

Jeg ville også opfatte den besked som noget nederen Mia. Men dejligt at du sagde undskyld..!

Mig og Peter prøver også at få en. Det ingen hemmelighed. Og når det sker bliver det altså også 3 barn med 3 mand. Havde ikke troet det skulle blive sådan,men sådan er det bare nogle gange

Tillykke June,flere-og tydligere billeder tak 

tak hvor er i søde...

kath : jeg skal nok lige få taget flere billeder

men man tror jo aldrig man skal ud i den situation med at sku have med en treje mand men nogen gange er situationen engang nu som den er og det kan man ikke lave om på.

håber snart du får de gyldne streger

Anmeld

21. juli 2011

Clisolka

Stort tillykke med de 2 streger June

Anmeld

21. juli 2011

june1987

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke med de 2 streger June

tusind tak 

Anmeld

21. juli 2011

annec

june1987 skriver:

jep, vi har været sammen i et år lige om et øjeblik, og aldrig har jeg været så forelsket og det har han heller ikke, flere har også kommenteret det, så er sikker på jeg gør det rigtige

og tak

Jamen det er da super dejligt for jer

Anmeld

21. juli 2011

june1987

Jamen det er da super dejligt for jer

ja det er det skam  ufatligt at et år kan gå så hurtigt med en kæreste, har aldrig været så forelsket og aldrig har et år gået så hurtigt

Anmeld

21. juli 2011

lilledittemor

june1987 skriver:

Jeg ved ikke om du mener denne smiley er en passende en hvis du ikke mener noget negativt med det 

men men og hvad så, skal jeg være som alle andre, nej det behøver jeg ikke, der står ikke skrevet nogen steder hvem jeg skal være sammen med og hvem jeg ikke skal.

jeg har taget nogen virkelig dårlige valg i mit liv, skal jeg hæftes for dem resten af mit liv NEJ !

jeg har fået to dejlige piger ud af min situation og dem vil jeg for ingen i verden undvære.

så tredje med nummer tre fyr, eller om det var 5 med 5 er jeg sådan set kold i røven over for, bare mig og min familie har det godt

Anmeld

21. juli 2011

Storken

Tillykke June  H[ber jeres baby f[r den bedste start  ryger du stadig 

Anmeld

21. juli 2011

MinNoah

Stort tillykke Mon der kommer en lille dreng til flokken denne gang??

Spændende bliver det hvertfald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.