Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes alledere jeg kan se en stor forskel, det går da vildt hurtigt tredje gang der er en del der skal cuttes efter fødselen da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sys det er svært at se på de billeder.måske hvis du står helt rank ryg og billedet er taget lidt væk derfra?men tillykke
NinaSophia skriver: sys det er svært at se på de billeder.måske hvis du står helt rank ryg og billedet er taget lidt væk derfra?men tillykke
jeg kan prøve men den er vokset meget hurtigt denne gang
june1987 skriver: jeg kan prøve men den er vokset meget hurtigt denne gang
det dejligt.
NinaSophia skriver: det dejligt.
eeej ville da gerne have en nogenlunde normal mave denne gang men det kan man vidst godt glemme
june1987 skriver: eeej ville da gerne have en nogenlunde normal mave denne gang men det kan man vidst godt glemme
den bliver da 'normal', bare lidt størrer end de andre gange
WOW en mere med en 3 fyr
Jamen et tillykke skal du da have
Mia 23+5
Miia90 skriver: WOW en mere med en 3 fyr Jamen et tillykke skal du da have Mia 23+5
Tillykke til dig June
Mia90, var den kommentar ikke lidt upassende, eller skulle den ikke forståes lige så hårdt som skrevet?
MaleneG skriver: Tillykke til dig June Mia90, var den kommentar ikke lidt upassende, eller skulle den ikke forståes lige så hårdt som skrevet?
Bestemt ikk ondt ment
håber ikk hun tager det sådan, var ihverfald ikk sådan ment
Miia90 skriver: Bestemt ikk ondt ment håber ikk hun tager det sådan, var ihverfald ikk sådan ment
Det var godt..
Tænkte lige i et øjeblik at det var lidt hårdt skrevet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128