forskel allerede :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

june1987

Miia90 skriver:

WOW en mere med en 3 fyr

Jamen et tillykke skal du da have

Mia 23+5

Jeg ved ikke om du mener denne smiley er en passende en hvis du ikke mener noget negativt med det 

men men og hvad så, skal jeg være som alle andre, nej det behøver jeg ikke, der står ikke skrevet nogen steder hvem jeg skal være sammen med og hvem jeg ikke skal.

jeg har taget nogen virkelig dårlige valg i mit liv, skal jeg hæftes for dem resten af mit liv NEJ !

jeg har fået to dejlige piger ud af min situation og dem vil jeg for ingen i verden undvære.

så tredje med nummer tre fyr, eller om det var 5 med 5 er jeg sådan set kold i røven over for, bare mig og min familie har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

june1987

og TUSIND tak alle sammen, tak hvor er i søde.

jeg er glad for min situation på trods af mange hændelser, men der må jo være en mening med tingene 

Anmeld

20. juli 2011

Mor til Mike

Dejligt at man allerede kan se det Tillykke med det! 

Anmeld

20. juli 2011

B&J

Viste slet ikke du var gravid, stort tillykke her fra og øv næste gang så mere billede så vi kan se den smukke mave noget mere

Anmeld

20. juli 2011

132319

Lotus86 skriver:

Så skal du måske tænke lidt mere over måden du skriver tingene på.. Jeg tror de færreste vil opfatte din kommentar som særlig positiv...

Enig!

Jeg regner bestemt ikke selv med at skulle have flere børn men hvis jeg skal en gang i en fjern fremtid, ville det også blive med en tredje fyr. Sådan går det jo bare nogle gange

Til dig June, stort tillykke det er dejligt for jer

Anmeld

20. juli 2011

annec

june1987 skriver:

synes alledere jeg kan se en stor forskel, det går da vildt hurtigt tredje gang  der er en del der skal cuttes efter fødselen da 

ih stort tillykke herfra

Har lige et spørgsmål, din kæreste er det ham man ser i de unge mødre hvor man ser tilbage hvad der er sket siden sidst?

Anmeld

20. juli 2011

june1987

132319 skriver:

Enig!

Jeg regner bestemt ikke selv med at skulle have flere børn men hvis jeg skal en gang i en fjern fremtid, ville det også blive med en tredje fyr. Sådan går det jo bare nogle gange

Til dig June, stort tillykke det er dejligt for jer

jeg er enig med dig, jeg regnede heller ikke med flere efter jan og hc men skæbnen ville åbenbart noget andet.

man er jo desværre ikke selv herre over denne skæbne man nu får  og tusind tak skal du have

Anmeld

20. juli 2011

june1987

annec skriver:

ih stort tillykke herfra

Har lige et spørgsmål, din kæreste er det ham man ser i de unge mødre hvor man ser tilbage hvad der er sket siden sidst?

jep, vi har været sammen i et år lige om et øjeblik, og aldrig har jeg været så forelsket og det har han heller ikke, flere har også kommenteret det, så er sikker på jeg gør det rigtige

og tak

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

june1987 skriver:

synes alledere jeg kan se en stor forskel, det går da vildt hurtigt tredje gang  der er en del der skal cuttes efter fødselen da 

Tillykke med det

Anmeld

20. juli 2011

Angelica

june1987 skriver:

Jeg ved ikke om du mener denne smiley er en passende en hvis du ikke mener noget negativt med det 

men men og hvad så, skal jeg være som alle andre, nej det behøver jeg ikke, der står ikke skrevet nogen steder hvem jeg skal være sammen med og hvem jeg ikke skal.

jeg har taget nogen virkelig dårlige valg i mit liv, skal jeg hæftes for dem resten af mit liv NEJ !

jeg har fået to dejlige piger ud af min situation og dem vil jeg for ingen i verden undvære.

så tredje med nummer tre fyr, eller om det var 5 med 5 er jeg sådan set kold i røven over for, bare mig og min familie har det godt

Jeg synes også det var en vildt upassende kommentar og med helt forkerte smileys... også selvom der 'slet ikke menes noget negativt'.

Jeg synes simpelthen bare at du skal have et stort dejligt tillykke med dit tredje lille mirakel Det er da bare skønt. Stort knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.