Hård medfart efter fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Kamulla

132319 skriver:

Haha ja, det lyder lidt mere rigtigt

kunne være man skulle læse det før man kommenterer.. haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Miriam11

23. juli 2011

Miriam11

Må sige at det også er en trøst for mig at læse at du og andre har haft det som jeg. Det går meget bedre nu men kan stadig mærke at det ligger og lurer og stadig kan dukke op til overfladen uden nogen grund. Jeg har haft det svært ved at være alene derhjemme og har næsten ikke kunne slippe min mand når han kommer hjem fra arbejde. Er stadig følelsesmæssigt ustabil men det er aftagende gudskelov! Hvordan har du det nu?

Anmeld

23. juli 2011

misslea

Zibi_84 skriver:

Hej piger. Jeg fødte min søn den 7/7-11.

Da jeg kom hjem fra sygehuset, havde jeg SÅ mange smerter forneden, da jeg var MEGET hævet og med flere syninger Men vi kom hjem, og pludselig blev jeg ramt at nedtrykthed og fik nogle gevaldige tudeture! jeg var pludselig rædselsslagende for, om jeg nu havde de rigtige følelser for det her barn. Jeg vidste at jeg elskede ham, men var nervøs for alt! Græd i 2 dage. Indtil Sundhedsplejersken kom. Hun tog sig god tid til at lytte, og forklarede hvor normal en reaktion det var. Nu kan jeg ikke få nok af min lille gut Men derefter, blev jeg ramt af store rifter og sår på brystvorterne. Så slemme, at jeg måtte bruge sugebrikker hver gang jeg ammede. men han kunne stadig rive hul. og samtidig kunne jeg kun ligge ned og amme, pga. hævelse og smerter forneden...Som om det ikke var nok...Så vågnede jeg forleden morgen, med meget høj feber og et ultra ømt venstre bryst. Det begyndte at hæve i løbet af dagen. Meget svært at tage sig at et grædende barn, med feber, smertefuldt bryst, og smerter på brystvorter og forneden. Ringede til lægevagten, og han så på mig, og konstaterede med det samme brystbetændelse. Fik så pencilin. Et døgn efter havde jeg det væsentlig bedre! Bruger stadig sugebrikker, og lider stadig at rifter, og er Stadig øm forneden. men alt i alt så går det endelig fremad! UNDSKYLD mit sure opstød, havde virkelig brug for det! Nogle andre som har været igennem de samme ting, efter fødslen? Ps. Min lille gut sover heldigvis længe om natten

Hejsa....

Jeg ville ikke gå videre uden lige at sende dig et stort

Jeg har ikke selv været ude for samme hårde medfart, da jeg var så heldig hverken at gå i stykker eller få brystbetændelse!! MEN... jeg vil bare sige, at jeg kender MANGE, der har været samme hårde periode igennem, og heldigvis så kommer der tider, som bliver meeeeget lettere!!!

Og sikke da en skøn lille gut, du har fået dig....

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Jeg kan ikke komme med egne historier lignende, men jeg bliver nødt til St skrive: HVOR ER HAN BARE LÆKKER!! Tillykke med ham. Knus

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

Zibi_84 skriver:

Tusind tak

Velbekomme

Anmeld

29. juli 2011

Zibi_84

tak for jeres svar om søde omtanke allesammen Rart at dele erfaring med andre! Har fået en henvisning til Psykologisk samtale, da det desværre har udviklet sig til en moderat fødselsdepression Men jeg skal nok komme mig igennem det! Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.