Juhuuuu!! Lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2008

Siber

En lille hilsen til jer tøser, håber I får en rigtig hyggelig dag!

Ja man skulle sku være jyde!

Knus Siber, en anelse misundelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

linemus

Kaufie skriver:

Hehe jaaaaa...vi glæder os også helt vildt til at se bare lidt af jer!!!

Og Line...nu skal vi jo på rundtur i Hals om aftenen....Har ihvert fald to stopovers.....

Men så igen - feber er det sidste vi har brug for her lige før jul!!

God bedring til tøserne - og I andre: vi ses i morgen

Ja, feber og evt. racermave er ikke så fedt juleaften Men nu er vi jo så tæt på hinanden, så mon ikke vi kan finde ud af noget for de nordjyske piger i beg. af det nye år. Det vil jeg i hvert fald rigtig gerne

Ha' en god dag

Anmeld

20. december 2008

Helle30

Jeg vil også lige ønske jer en rigtig dejlig dag i morgen. - En anelse misundelig er man vel - ikke mindst fordi, jeg synes festen hos BM er såååå længe siden, og jeg godt snart gad at se jer allesammen igen + at jeg godt kunne tænke mig at Sofie skulle møde alle jeres lækre unger. Nå, krydser fingre for, at vi øst for bæltet snart kan mødes med vores unger igen. - Nåja - og knapt så meget mad og guf som sidst.
Kan I nu have en rigtig skøn dag i morgen

- Helle, som døjer lidt med, at næste skud på stammen danser stepdans med fødderne nedad

Anmeld

20. december 2008

mor til en del

Jeg er slet ikke misundelig.................jo det er dælme lige hvad jeg er, men jeg vil sende jer alle en kærlig tanke imorgen, og håber at I får en mega hyggelig julekomsammen......

Lisbeth.

Anmeld

21. december 2008

Lise

linemus skriver:

Og Lise - du må lige sige til en anden gang, du besøger de gamle heroppe. Så kan det være vi kan lave et minitræf, for jeg vil vældig gerne møde dig også

I will!

Jeg kommer jo fra tid til anden, så dte burde være muligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.