Juhuuuu!! Lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. december 2008

ivfmarie

Ses vi!! Nøøøj, hvor jeg glæder mig!

Jeg har lige været ved at ryde op mens ungerne hygger hos Farmor.. Nu kommer de hjem om en times tid og raserer huset - jeg gider ikke ryde op igen, for der bliver jo alligevel dejligt rodet i morgen med alle de skønne unger i fri dressur. Men jeg ville altså bare lige fortælle jer at der har været rydet op for nyligt når I kommer .

Nu smutter husbond og jeg ud i stormen og køber cykel til den stakkels sutte-løse Freja.. Og så skal vi faktisk også prøve at lave vore egen medisterpølse i dag... heeelt fra bunden. Hvor mormor er det??

Nå.. vi ses sikkert senere her på Babyen.. eller IRL i morgen (KANOOOONT)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Loggidut

jaaaaa...jeg glæder mig...helt vildt...hi hi...men hvor mange er vi snart tilbage?

og hvad nu med gløgg og øvleskiver hvis astrid er helt uheldig???

aj jeg glæder mig...selv om vi bliver ganske få!

Anmeld

20. december 2008

linemus

I må simpelthen have en rigtig hyggelig dag og tag lige nogle billeder af alle de lækre unger sammen (og alle de lækre mødre!), så jeg kan være bare en my med.

Hvis det havde været, at jeg skulle med... ja, så havde det her været et indlæg om, at jeg desværre måtte melde afbud, da jeg stadig har to syge piger. Såh... intet er så slemt at det ikke er godt for noget.

Knus og kram og vi ses næste gang!

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

kan du da ikke bare presse en enkelt time ind...uhhh...jeg ville så gerne sige glædelig jul til dig og tøserne...bare en lille klein time?

Anmeld

20. december 2008

linemus

Loggidut skriver:

kan du da ikke bare presse en enkelt time ind...uhhh...jeg ville så gerne sige glædelig jul til dig og tøserne...bare en lille klein time?

Nej, søde Loggi. Det kan jeg altså ikke. Og tøserne har feber og skal bestemt ikke have mulighed for at smitte alle de andre små og store børn lige her inden jul. Men vi ses i det nye år

Anmeld

20. december 2008

ivfmarie

Forståeligt Line - men vi vil savne jer!

Loggi? Få? Er det ikke "kun" Lene og Astrid der har meldt fra??
Ellers er der noget jeg er gået glip af?

Vi ses

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

øhhh...lise, dig, mig, Kaufie, AG...og øhhhh...var det ikke dem jeg lige flygtigt så på listen?

jaaaa, ok, 6 stk...men når man tænker på hvor mange der var med på ævlen, hos BM, så er 6 jo relativt lidt...men jeg glæder mig...sindsygt!

Anmeld

20. december 2008

linemus

Og Lise - du må lige sige til en anden gang, du besøger de gamle heroppe. Så kan det være vi kan lave et minitræf, for jeg vil vældig gerne møde dig også

Anmeld

20. december 2008

Kaufie

Hehe jaaaaa...vi glæder os også helt vildt til at se bare lidt af jer!!!

Og Line...nu skal vi jo på rundtur i Hals om aftenen....Har ihvert fald to stopovers.....

Men så igen - feber er det sidste vi har brug for her lige før jul!!

God bedring til tøserne - og I andre: vi ses i morgen

Anmeld

20. december 2008

Lene76

ej jeg ville så gerne ha været med...... men farmor/oldemor "kræver" et besøg......

Håber i hygger jeg rigtig meget og ta en masse billeder som vi andre kan se....

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.