Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia24 skriver: Tak Hi hi...Ja sådan en flytning kan fylde meget... God flytning! Du er meget velkommen til at vende tilbage
Tak Hi hi...Ja sådan en flytning kan fylde meget... God flytning! Du er meget velkommen til at vende tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: JA det er der slet ingen tvivl om at den gør og koster lidt os . Jo tusinde tak . Vender helt sikkert tilbage .
JA det er der slet ingen tvivl om at den gør og koster lidt os . Jo tusinde tak . Vender helt sikkert tilbage .
Sofia24 skriver: Tak Helt i orden - vi kan tales ved senere
Tak Helt i orden - vi kan tales ved senere
Så er jeg vist klar.
Sort armbånd - 4 gange rundt.
vedhæng K-L-M ? - eller skal der flere på?
Lås? Guld
MIt håndled 17 cm, må gerne sidde løst
Mille83 skriver: Så er jeg vist klar. Sort armbånd - 4 gange rundt. vedhæng K-L-M ? - eller skal der flere på? Lås? Guld MIt håndled 17 cm, må gerne sidde løst
Sofia24 skriver: Jeg har solgt armbånd både med færre og flere på, så det er helt op til dig
Jeg har solgt armbånd både med færre og flere på, så det er helt op til dig
Man kan vel altid ta et af hvis man vil, ik?
Mille83 skriver: Man kan vel altid ta et af hvis man vil, ik?
Sofia24 skriver: Nej! Når man har besluttet sig er det permanent, du kan ikke tage en charm af uden at ødelægge armbåndet...
Nej! Når man har besluttet sig er det permanent, du kan ikke tage en charm af uden at ødelægge armbåndet...
OKay, det bliver bare som jeg skrev K-L-M, det tror jeg bliver pænt
Mille83 skriver: OKay, det bliver bare som jeg skrev K-L-M, det tror jeg bliver pænt
AalborgPigen skriver: Vil bare lige sige WOW De er sku flotte.. Gemmer lige tråden.. Sådan et må jeg eje den 1.
Vil bare lige sige WOW
De er sku flotte.. Gemmer lige tråden.. Sådan et må jeg eje den 1.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128