Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia24 skriver: #################################################################Lækre armbånd i imiteret lammeskind på 5-6 mm i diameter og blød kerne, så det er dejlig at have på. Låsen er en barjonet-lås med magnet og click-sikkerhed.Det hele er selvfølgelig 100% nikkelfri.#################################################################Priser:Armbånd 2 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 50 krArmbånd 3 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 55 krArmbånd 4 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 65 krVil du have charms på kommer det altså oveni i ovenstående pris.Se billederne for priser og muligheder for charms.#################################################################Lammeskindet fås i farverne: SORT BRUN LYS GRÅ MULDVARP/SAND (1. billede) LILLA Er din ønskede farve her ikke, kan jeg bestille den hjem. ######################################################## Låsen fås i: GULD-look SØLV-look MØRK-METAL-farvet (samme farve som charm nr 30) ######################################################## Ved bestilling, oplys da længde + farve på lammeskindet + dit håndledsmål og hvor stramt/løst du ønsker dit armbånd, samt nr på eventuelle charms du vil have på. Ved hver bestilling tillægges porto på 8 kr. #################################################################
#################################################################Lækre armbånd i imiteret lammeskind på 5-6 mm i diameter og blød kerne, så det er dejlig at have på. Låsen er en barjonet-lås med magnet og click-sikkerhed.Det hele er selvfølgelig 100% nikkelfri.#################################################################Priser:Armbånd 2 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 50 krArmbånd 3 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 55 krArmbånd 4 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 65 krVil du have charms på kommer det altså oveni i ovenstående pris.Se billederne for priser og muligheder for charms.#################################################################Lammeskindet fås i farverne:
SORT
BRUN
LYS GRÅ
MULDVARP/SAND (1. billede)
LILLA
Er din ønskede farve her ikke, kan jeg bestille den hjem.
########################################################
Låsen fås i:
GULD-look
SØLV-look
MØRK-METAL-farvet (samme farve som charm nr 30)
Ved bestilling, oplys da længde + farve på lammeskindet + dit håndledsmål og hvor stramt/løst du ønsker dit armbånd, samt nr på eventuelle charms du vil have på. Ved hver bestilling tillægges porto på 8 kr. #################################################################
sådan et lilla armbånd du har lavet på bestilling, kan du lave sådan en til mig hurtigst muligt da jeg skal bruge den til gave?? hvor hurtigt kan du lave et armbånd? Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogDennis skriver: sådan et lilla armbånd du har lavet på bestilling, kan du lave sådan en til mig hurtigst muligt da jeg skal bruge den til gave?? hvor hurtigt kan du lave et armbånd? Knus
Rikke skriver: Uh, hvor er de skønne Sådan et MÅ jeg bare have. Vil gerne bestille et i sort, 3 gange rundt om håndleddet. Sølv lås. Charms nummer 18, 20 og 30.
Uh, hvor er de skønne Sådan et MÅ jeg bare have.
Vil gerne bestille et i sort, 3 gange rundt om håndleddet. Sølv lås. Charms nummer 18, 20 og 30.
Sofia24 skriver: og jeg skal bruge et ca-håndledsmål du kunne måske sammenligne med dit eget håndled
og jeg skal bruge et ca-håndledsmål du kunne måske sammenligne med dit eget håndled
Det fixer jeg lige til dig til imorgen, det er til min fars kone der er fuldstændig fanatisk med lilla, hun har fødselsdag den 29, så håber det kan nåes ellers går det nok hvis lige hun skal vente en dag eller to. tænkte på om den runde en.. nummer 32 tror jeg det er, tror du den vil passe til?? tænkte på den lilla runde en, men bliver det ikke FOR lilla??
Ihh de er flotte
Vil da gerne bestille 2 stk
De skal begge være sorte og gå 2 gange rundt om håndleddet (måler 15 cm rundt om håndleddet)
Den ene skal være med sølv-lås og med charms 16-21-30-32
Det andet skal være med guld-lås og charms 10-11-22-23
PernilleogDennis skriver: Det fixer jeg lige til dig til imorgen, det er til min fars kone der er fuldstændig fanatisk med lilla, hun har fødselsdag den 29, så håber det kan nåes ellers går det nok hvis lige hun skal vente en dag eller to. tænkte på om den runde en.. nummer 32 tror jeg det er, tror du den vil passe til?? tænkte på den lilla runde en, men bliver det ikke FOR lilla??
Sofia24 skriver: Jeg synes det er pænest med en af de "store" rhinstens-perler, fx den sorte som du først havde tænkt på Og det siger jeg ikke bare fordi den koster en 5-er mere Hi hiSkal jeg lige sende en pb med oplysninger??
Jeg synes det er pænest med en af de "store" rhinstens-perler, fx den sorte som du først havde tænkt på Og det siger jeg ikke bare fordi den koster en 5-er mere Hi hiSkal jeg lige sende en pb med oplysninger??
så lav den bare med den sorte. Ja tak, det må du meget gerne.
Så flotte!!Hvad vil være flottest til mudvarp/sand af sølv- el. guld-lås?
Stine85 skriver: Ihh de er flotte Vil da gerne bestille 2 stk De skal begge være sorte og gå 2 gange rundt om håndleddet (måler 15 cm rundt om håndleddet) Den ene skal være med sølv-lås og med charms 16-21-30-32 Det andet skal være med guld-lås og charms 10-11-22-23
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128