Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia24 skriver: Ja det er jeg Kan man søge efter profiler derinde?Ellers er mine armbånd under: Smykker & ure - armbånd Samme frontbillede som her Sofias design hedder de
Ja det er jeg Kan man søge efter profiler derinde?Ellers er mine armbånd under: Smykker & ure - armbånd Samme frontbillede som her Sofias design hedder de
Tak - nu har jeg fundet dig Tror du det vil være pænt med et muldvarp/sand m. sølv i 3 omgange, men charms 16, 17 og 32?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ranarupta skriver: Tak - nu har jeg fundet dig Tror du det vil være pænt med et muldvarp/sand m. sølv i 3 omgange, men charms 16, 17 og 32?
Sofia24 skriver: Ja helt sikkert... Det bliver flot
Ja helt sikkert... Det bliver flot
Super!Jeg får målt og smider det ind på TS Tak for hjælpen.
Ranarupta skriver: Super!Jeg får målt og smider det ind på TS Tak for hjælpen.
Sofia24 skriver: #################################################################Lækre armbånd i imiteret lammeskind på 5-6 mm i diameter og blød kerne, så det er dejlig at have på. Låsen er en barjonet-lås med magnet og click-sikkerhed.Det hele er selvfølgelig 100% nikkelfri.#################################################################Priser:Armbånd 2 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 50 krArmbånd 3 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 55 krArmbånd 4 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 65 krVil du have charms på kommer det altså oveni i ovenstående pris.Se billederne for priser og muligheder for charms.#################################################################Lammeskindet fås i farverne: SORT BRUN LYS GRÅ MULDVARP/SAND (1. billede) LILLA Er din ønskede farve her ikke, kan jeg bestille den hjem. ######################################################## Låsen fås i: GULD-look SØLV-look MØRK-METAL-farvet (samme farve som charm nr 30) ######################################################## Ved bestilling, oplys da længde + farve på lammeskindet + dit håndledsmål og hvor stramt/løst du ønsker dit armbånd, samt nr på eventuelle charms du vil have på. Ved hver bestilling tillægges porto på 8 kr. #################################################################
#################################################################Lækre armbånd i imiteret lammeskind på 5-6 mm i diameter og blød kerne, så det er dejlig at have på. Låsen er en barjonet-lås med magnet og click-sikkerhed.Det hele er selvfølgelig 100% nikkelfri.#################################################################Priser:Armbånd 2 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 50 krArmbånd 3 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 55 krArmbånd 4 x rundt om håndleddet inkl lås (men uden charms): 65 krVil du have charms på kommer det altså oveni i ovenstående pris.Se billederne for priser og muligheder for charms.#################################################################Lammeskindet fås i farverne:
SORT
BRUN
LYS GRÅ
MULDVARP/SAND (1. billede)
LILLA
Er din ønskede farve her ikke, kan jeg bestille den hjem.
########################################################
Låsen fås i:
GULD-look
SØLV-look
MØRK-METAL-farvet (samme farve som charm nr 30)
Ved bestilling, oplys da længde + farve på lammeskindet + dit håndledsmål og hvor stramt/løst du ønsker dit armbånd, samt nr på eventuelle charms du vil have på. Ved hver bestilling tillægges porto på 8 kr. #################################################################
Sofia24 skriver: Nu har jeg fået mange nye charms at vælge imellem Og også lammeskindet i HVID...
Nu har jeg fået mange nye charms at vælge imellem Og også lammeskindet i HVID...
Jeg må eje sådan et armbånd, hold nu op de er flotte, jeg skriver lige senere, for skal have noget og måle mit håndled med.....
Mille83 skriver: Jeg må eje sådan et armbånd, hold nu op de er flotte, jeg skriver lige senere, for skal have noget og måle mit håndled med.....
Pernille08 skriver: Hold nu op hvor er det flotte Ej sådan et kunne jeg virkelig godt tænke mig . Må lige vende tilbage . Vi står nemlig og skal flytte her på lørdag og det må vidst lige komme i første række . Så må vi se hvor langt pengene rækker bagefter
Hold nu op hvor er det flotte Ej sådan et kunne jeg virkelig godt tænke mig . Må lige vende tilbage . Vi står nemlig og skal flytte her på lørdag og det må vidst lige komme i første række . Så må vi se hvor langt pengene rækker bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128