3D/4D scanning - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Nitz - <3 David

Mettefpigen skriver:

Neej det er det ikk.. Men det er så mere fordi at de ikk rigtig kan sige så meget om hvad der er direkte galt før jeg har født... Også er 8 uger altså lang tid at vente

Hihi neej jeg håber også snart at sommeren er over og det blir september måned  haha.. Også første gang jeg nogensinde har ønsket det

Pyha.. Er du ikke vildt nervøs for om der er noget galt så? Efter jeg mistede i marts, er jeg bare SÅ bange for at der går noget galt.. Selvom jeg prøver på at overbevise mig selv om hvor dag, at alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Pyha.. Er du ikke vildt nervøs for om der er noget galt så? Efter jeg mistede i marts, er jeg bare SÅ bange for at der går noget galt.. Selvom jeg prøver på at overbevise mig selv om hvor dag, at alt er som det skal være

Neej ikk så meget endnu... Men tror det er mere fordi at jeg fik det afvide ved sidste scanning for 4 uger siden, og da var jeg tudefærdig!!!... Men der er så mange ting der er sket i min graviditet så jeg ville ikk tænke negativt mere... Og de fortalte mig at de vidste ikk rigtig hvad der var galt anden end han havde forstørrede tarme.. Det kunne være mange ting.. Men det "værste" der kunne ske er at han skal opereres efter hans fødsel... Men at det ikk er noget farligt.. Det kan ikk være noget han får gener eller noget som helst af... Det er noget der kan "rettes" når han fødes... Så på den måde er jeg ikk bange for det... Men stadig skræmmende at tænke på at han måske skal opereres efter hans fødsel...

Men jeg kan da sagtens forstå at du er nervøs efter sidste gang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.