3D/4D scanning - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MetteS81

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg tror også jeg vil have lavet en 3D/4D scanning mellem uge 25 og 30.. så man rigtig kan se detaljer i ansigt osv..

Men jeg tænkte bare lige at når vi nu alligevel var lige nær flensborg, og prisen var kun det halve af hvad det koster her hjemme.. hvorfor så ikke gøre det.. jeg skal godt nok til scanning i uge 20 også.. men.. der er jo laaang tid til

Ja, det føles bare som 100 år når man virkelig gerne vil vide det NU!!!  

GØR DET, også selvom du skal scannes 4 uger efter...så kan du se bebsen dér igen og glæde dig til at se ham/hende

Gid det var lige så billigt herhjemme....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Nej det er jo lige det.. en 3D scanning er super cool Jeg var til NF i onsdags.. og der viste hun mig ca. 5 minutter i 3D.. fordi den lille var så aktiv at hun ikke kunne komme til at måle ryggen.. så 3D arbejder lidt langsommere i billederne.. så kunne hun komme til at måle..

Jeg vil også gerne have en 3D scanning i uge 25-30 stykker.. Så man kan se flere detaljer osv..
Jeg vil rigtig gerne vide kønnet, så man kan købe lidt ting, i de rigtige farver

Så har du da været heldig ofr det får man normalt ikk... Vi fik et billede i 3D til vores 20 ugers, men ikk rigtig vist noget... Men jaa kunne i ikk se noget til jeres NF scanning??

Anmeld

19. juli 2011

Nitz - <3 David

MetteS81 skriver:

Ja, det føles bare som 100 år når man virkelig gerne vil vide det NU!!!  

GØR DET, også selvom du skal scannes 4 uger efter...så kan du se bebsen dér igen og glæde dig til at se ham/hende

Gid det var lige så billigt herhjemme....!

Hvis det var så billigt her hjemme så kom jeg hver 3. uge eller sådan noget.. haha..

- jeg vil ha lavet den scanning, også selvom de ikke snakker dansk.. men de snakker engelsk.. Og det må være fint for mig jeg kan også godt forstå tysk.. men jeg kan sku ik snakke det..

Anmeld

19. juli 2011

Nitz - <3 David

Mettefpigen skriver:

Så har du da været heldig ofr det får man normalt ikk... Vi fik et billede i 3D til vores 20 ugers, men ikk rigtig vist noget... Men jaa kunne i ikk se noget til jeres NF scanning??

Hun kiggede vist slet ikke efter kønnet.. Men der var jeg også kun 13+1 .. jeg har læst at hvis man er heldig kan det ses fra uge 14.. Men så er det en scanning inde fra.. og ikke ovenpå mavsen.. På den tyske hjemmeside står der at man kan se kønnet fra uge 15.. og hvis babys ansigt ikke kan ses på scanningen så får man en ny scanning..

Anmeld

19. juli 2011

MetteS81

Hvis det var så billigt her hjemme så kom jeg hver 3. uge eller sådan noget.. haha..

- jeg vil ha lavet den scanning, også selvom de ikke snakker dansk.. men de snakker engelsk.. Og det må være fint for mig jeg kan også godt forstå tysk.. men jeg kan sku ik snakke det..

Haha, tror også der ville være pænt travlt på alle klinikkerne hvis de ik tog mere end 400 kr for det!!  Og så havde jeg da også taget et par gange mere!

Og de behøver heller ikke snakke dansk for min skyld...så længe man kan se skærmen og hvad der gemmer sig derinde så ville det være nok for mig!

Held og lykke med det!  

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Hun kiggede vist slet ikke efter kønnet.. Men der var jeg også kun 13+1 .. jeg har læst at hvis man er heldig kan det ses fra uge 14.. Men så er det en scanning inde fra.. og ikke ovenpå mavsen.. På den tyske hjemmeside står der at man kan se kønnet fra uge 15.. og hvis babys ansigt ikke kan ses på scanningen så får man en ny scanning..

Jeg var til NF da jeg var i uge 13 og da kunne de sagtens se en dut derinde  Og det var alm scanning... Hmm...

Hihi men tag alle de scanninger du kan  Jeg har været til 5 scanninger og mangler 3 endnu og jeg blir aldrig træt af at kigge på gutten jeg har derinde

Anmeld

19. juli 2011

Nitz - <3 David

Mettefpigen skriver:

Jeg var til NF da jeg var i uge 13 og da kunne de sagtens se en dut derinde  Og det var alm scanning... Hmm...

Hihi men tag alle de scanninger du kan  Jeg har været til 5 scanninger og mangler 3 endnu og jeg blir aldrig træt af at kigge på gutten jeg har derinde

Jeg tror bestemt heller ikke man kan blive træt af scanninger
Mærkeligt hun ikke snakkede om køn til NF.. Hun gik nok ikke ud fra at jeg ville vide det hvis hun kunne se det.. Hun var ellers rigtig sød til at fortælle en masse.. Første gang jeg var til scanning (lige 2 dage før jeg fik en spontan abort, i marts) var det sådan en træls læge.. han sagde ingenting.. Og virkede bare så ligeglad..

jeg var også til trygheds/termins scanning i slutningen af uge 7 (start uge 8).. så jeg har "allerede" set den lille trold to gange..

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Jeg tror bestemt heller ikke man kan blive træt af scanninger
Mærkeligt hun ikke snakkede om køn til NF.. Hun gik nok ikke ud fra at jeg ville vide det hvis hun kunne se det.. Hun var ellers rigtig sød til at fortælle en masse.. Første gang jeg var til scanning (lige 2 dage før jeg fik en spontan abort, i marts) var det sådan en træls læge.. han sagde ingenting.. Og virkede bare så ligeglad..

jeg var også til trygheds/termins scanning i slutningen af uge 7 (start uge 8).. så jeg har "allerede" set den lille trold to gange..

Sorry.....

Det er måske forskelligt fra læge til læge..... I dont know... Jeg har også kun så mange scanninger pågrund af at den lille har forstørrede tarme som de skal holde øje med.... Men det er stadig dejligt at se den lille så meget og følge med i vægten og alt det andet

Anmeld

19. juli 2011

Nitz - <3 David

Mettefpigen skriver:

Sorry.....

Det er måske forskelligt fra læge til læge..... I dont know... Jeg har også kun så mange scanninger pågrund af at den lille har forstørrede tarme som de skal holde øje med.... Men det er stadig dejligt at se den lille så meget og følge med i vægten og alt det andet

Okay surt med en forstørret tarm. Men det er super godt at de tager ekstra scanninger.. Så de kan følge det.. og i kan se den lille oftere end "normalt" Der er nok ikke ret mange der nøjes med de to scanninger man får tilbudt.. - Jeg HADER ventetid Og der er aaaalt for lang tid til januar.. Tror det er første gang jeg har sagt at nu må sommeren godt snart være overstået.. ;P

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Okay surt med en forstørret tarm. Men det er super godt at de tager ekstra scanninger.. Så de kan følge det.. og i kan se den lille oftere end "normalt" Der er nok ikke ret mange der nøjes med de to scanninger man får tilbudt.. - Jeg HADER ventetid Og der er aaaalt for lang tid til januar.. Tror det er første gang jeg har sagt at nu må sommeren godt snart være overstået.. ;P

Neej det er det ikk.. Men det er så mere fordi at de ikk rigtig kan sige så meget om hvad der er direkte galt før jeg har født... Også er 8 uger altså lang tid at vente

Hihi neej jeg håber også snart at sommeren er over og det blir september måned  haha.. Også første gang jeg nogensinde har ønsket det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.