Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:
Hvornår i graviditeten har i piger fået lavet en 3D/4D scanning?
Jeg er idag 14+0.. Og læste lige her inde, at man i Flensborg kan få lavet en 3D/4D scanning for kun 410,- inkl. billeder og video..
Nu er det så sådan at min kæreste og jeg skal på camping i Kruså uge 31.. dvs. jeg på det tidspunkt er i uge 16.. Der står på deres hjemmeside at de kan se kønnet fra uge 15.
Jeg tænker bare 410,- .. Altså hvis de ikke kan se kønnet så er det jo vildt billigt.. I forhold til de danske priser.. I Aalborg koster en scanning 1300,-. Hvis de ikke kan se kønnet så har jeg da i det mindste set min lille trold
Og det gir jeg sgu gerne 410 kr for..
Hvad syns i? Hvornår har i fået lavet kønsscanning/3D/4D scanninger? Og fik i noget ud af det..
Vi fik lavet en 3D/4D scanning i uge 28......
Vi kendte ikke kønnet før det, fordi hun lå og skjulte sig til de tidligere scanninger og vi ville rigtig gerne vide om det var en ham eller en hende. Vi besluttede os så for at vente til uge 28 fordi hun dér ville ligne en "rigtig" baby og vi ville også meget gerne opleve hende på den måde før hun kom ud til os
Men hold da op, det krævede tålmodighed at vente så længe!!! 
Men det lyder da rigtig billigt, og hvis I gerne vil se kønnet nu, så synes jeg da i skal få den lavet!
Bebsen har ik meget sul på kroppen i uge 16 men hvis han/hun ligger rigtigt så vil man sagtens kunne se kønnet
Held og lykke med det 
Anmeld