En lille update på udebleven mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

2babygirls

Tutter skriver:

Som I ved skulle min mens være kommet forrige mandag den 11/7, men det gjorde den desværre ikke!

Har idag været til vaginal scanning ude på CFC. Han kunne se, at den var på vej da der lå en stor slimhinde i livmoderen, men da jeg ingen symptomer har overhovedet, på at den skulle komme, skal jeg tage Provera 2 x dagligt i 10 tage, for at fremkalde en blødning.. Min højre æggestok så fin ud, den venstre er der 2 cyster på 25 og 15 mm. Han mener det er dem der gør, at min mens ikke er kommet endnu. Det var noget med, at de danner et hormon.

Udover det, så vender min livmoder forkert, men det ville ikke være et problem, når jeg skal insemineres

Han mente at min mens ville komme af sig selv, fordi der allerede lå en stor slimhinde, men får pillerne alligevel, for at hjælpe lidt på vej!

Ihhh altså... Kan de så flytte sig, så den kan komme rullende forbi...
Hvordan vender din livmoder forkert??? jeg tænker jo med det samme på hovedet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Tutter skriver:

Tak skal du have

Ved faktisk ikke hvordan, han fortalte bare at den er bagudvendt.. Yderligere fortalte han, at der er ret mange kvinder hvor den vender sådan, men at man først opdager det ved en scanning af en graviditet

Okai.. Jamen hvis ikke det har noget at sige, så er det vel lige meget

Krydser alt hvad jeg kan krydse for at alt går vel

Anmeld

21. juli 2011

*Toffee*

Tutter skriver:

Tillykke med det nye job

Det skal nok flaske sig det hele for dig, når du er klar

Jeg arbejder selv aften nu, men skal ud og finde dagvagt, ydermere skal jeg forklarer en ny arbejdsgiver, at jeg ikke kan arbejde i weelenderne, det bliver svært i det her fag  Er social og sundhedshjælper

Tusind tak

Jeg arbejder selv som pædagog på et bosted for voksne psykisk udviklingshæmmede. Hvilket vil sige at jeg arbejder dag, aften og weekends. Ikke umiddelbart foreneligt. Men heldigvis finder man da altid en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.