En lille update på udebleven mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Becks

NovaNataly skriver:

Det lyde dejligt for dig Håber virkelig på det bedste resultat for dig

Men bliver lige nød til at spørge.. Sikkert dumt spørgsmål... Men hvordan kan ens livmoder vende forkert? :/

Tak skal du have

Ved faktisk ikke hvordan, han fortalte bare at den er bagudvendt.. Yderligere fortalte han, at der er ret mange kvinder hvor den vender sådan, men at man først opdager det ved en scanning af en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Becks

A. skriver:

fedt..glæder mig til høre mere..er det bare ikke utrolig at så mange mennesker venter på du får dit lort hahahaha..ang livmoder min vender/bøjer ogsaa forkert ikke den stor betydning

Tak søde

Og om snart skal man gerne håbe på det omvendte haha

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Ihh hvor godt søde!

Har slet ikke fået fulgt ordentligt med her den sidste uge. Så så først dit andet indlæg lige før!

Men dejligt at alt er ok! Det er jeg glad for at høre. Så  vi for at der er en lille spire eller helst 2 () indenfor meget kort tid!

Anmeld

20. juli 2011

Becks

Happiness skriver:

Ihh hvor godt søde!

Har slet ikke fået fulgt ordentligt med her den sidste uge. Så så først dit andet indlæg lige før!

Men dejligt at alt er ok! Det er jeg glad for at høre. Så  vi for at der er en lille spire eller helst 2 () indenfor meget kort tid!

Tak smukke! Det er fantastisk

Glæder mig SÅ meget!

Og så skal jeg vidst lige snakke et lille alvorsord med ham Lukas! Nu er E kommet ud, så skal han også!

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Tutter skriver:

Tak smukke! Det er fantastisk

Glæder mig SÅ meget!

Og så skal jeg vidst lige snakke et lille alvorsord med ham Lukas! Nu er E kommet ud, så skal han også!

Tror måske han snart er her Har regelmæssige plukveer (veer?!) og har haft det i snart 2 timer De gør godt nok ondt efterhånden. Men de er stadig til at holde ud.

Anmeld

20. juli 2011

Becks

Happiness skriver:

Tror måske han snart er her Har regelmæssige plukveer (veer?!) og har haft det i snart 2 timer De gør godt nok ondt efterhånden. Men de er stadig til at holde ud.

WHAT  Weeeee

Håber du får sindssygt mange smerter lige om snart (Ej okay, det lød vildt og ikke særlig pænt, men du ved hvad jeg mener)

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Tutter skriver:

WHAT  Weeeee

Håber du får sindssygt mange smerter lige om snart (Ej okay, det lød vildt og ikke særlig pænt, men du ved hvad jeg mener)

Hihi ved hvad du mener!

Håber bare ikke de går i sig selv igen! Vil prøve at ligge mig ind i seng igen. Må jo hellere prøve at få hvilet lidt... Men hvis det fortsætter sådan her, så tror jeg ikke jeg får sovet

Anmeld

20. juli 2011

Becks

Happiness skriver:

Hihi ved hvad du mener!

Håber bare ikke de går i sig selv igen! Vil prøve at ligge mig ind i seng igen. Må jo hellere prøve at få hvilet lidt... Men hvis det fortsætter sådan her, så tror jeg ikke jeg får sovet

Krydser for dig!

Håber du får hvilet lidt søde..

Glæder mig til update!

Anmeld

20. juli 2011

*Toffee*

Tutter skriver:

1000 tak søde Toffi

Det er lidt vildt, at det er så tæt på nu, men dejligt!

Hvordan står det til med dig?

Lige nu er alle planer udskudt, da jeg er startet arbejde nu her pr. 1. juli. Jeg ville ikke synes det var fair at starte sådan et projekt op nu, overfor arbejdsgiveren.

Ydermere vil det umiddelbart også være svært at forene enlig mor tilværelsen med jobbet, og det er det der ægrer mig allermest, for jeg er meget glad for mit job, men jeg er slet ikke i tvivl om at jeg vil have børn 

Det gode er at jeg ikke behøver at træffe en endelig beslutning lige nu, he he.. Så jeg håber stadig at mr. right kommer forbi mig.

Ej, min helt konkrete og endelige plan er at jeg tager en beslutning 1. januar 2012. Og det gør jeg. Min første plan hed, at havde jeg ikke fundet en kæreste ved udgangen af dette år, så ville jeg starte baby planerne i starten af 2012. Nu bliver det bare rykket en smule.

Tilgengæld følger jeg spændt jer andre

Anmeld

20. juli 2011

Becks

Toffi skriver:

Lige nu er alle planer udskudt, da jeg er startet arbejde nu her pr. 1. juli. Jeg ville ikke synes det var fair at starte sådan et projekt op nu, overfor arbejdsgiveren.

Ydermere vil det umiddelbart også være svært at forene enlig mor tilværelsen med jobbet, og det er det der ægrer mig allermest, for jeg er meget glad for mit job, men jeg er slet ikke i tvivl om at jeg vil have børn 

Det gode er at jeg ikke behøver at træffe en endelig beslutning lige nu, he he.. Så jeg håber stadig at mr. right kommer forbi mig.

Ej, min helt konkrete og endelige plan er at jeg tager en beslutning 1. januar 2012. Og det gør jeg. Min første plan hed, at havde jeg ikke fundet en kæreste ved udgangen af dette år, så ville jeg starte baby planerne i starten af 2012. Nu bliver det bare rykket en smule.

Tilgengæld følger jeg spændt jer andre

Tillykke med det nye job

Det skal nok flaske sig det hele for dig, når du er klar

Jeg arbejder selv aften nu, men skal ud og finde dagvagt, ydermere skal jeg forklarer en ny arbejdsgiver, at jeg ikke kan arbejde i weelenderne, det bliver svært i det her fag  Er social og sundhedshjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.