Åh den kvalme :( Råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mira0911

MortilAyah skriver:

Hej

Ja som overskriften lyder søger jeg nogle (naturlige råd) mod kvalme
Min læge udskrev nogle piller, men kan ikke få mig selv til at tage dem, er bange for det kan have en effekt på barnet

Har i ren desperation købt sådan nogle Seaband armbånd, men de virker slet ikke..

Råd er velkomne

Kvalme er det værste under en graviditet synes jeg... Jeg har haft siden jeg ca var 5/6 uger henne og jeg er i dag 31+1 og døjer stadig med det samt opkast... Samme tur som i første graviditet... 

Jeg fik nogle piller, som ikke hjalp, jeg prøvede stikpiller, de hjalp heller ikke.. Seaband og akupunktur hjalp heller ikke på mig... 

Det hjælper på nogle... Synes du skal prøve pillerne, kan jo være de virker på dig... Akupunktur kan også være en mulighed... 

Tror ikke jeg har flere råd, hvis du kan, så spis mange små måltider i løbet af dagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

MortilAyah

Mulle73 skriver:

Jeg har også hørt meget godt om ingefær. Måske kan du få noget i en helsekostforretning? Selv tager jeg Emperal når det er værst. Der var 3 børn ud af 2000 der blev født med spiserørsbrok, men de kunne ikke bevise det var pga. medicinen, så jeg tør godt tage chancen.

Det er dem lægen har udskrevet .. Virker de?

Tror måske jeg prøver ingefær..

Anmeld

19. juli 2011

inpe

jeg kan desværre ikke huske, hvad de hedder, men din læge vil heller ikke give dig noget der kan skade, dem jeg fik bliver også brugt til syge gamle mennesker, der lider af kvalme.  kender det godt, det med at ligge i sengen i 24 timer, pga kvalme, min datter er heldigvis så stor, at hun går i skole, så det har ikke været det store problem, men hun syntes, at det er øv.

kan spørge min svigerinde om hun kan huske hvad de hedder hun er sygeplejeske

Anmeld

19. juli 2011

maria87

da jeg var gravid og havde kvalme hjalp det mig at drikke vand og spise en masse sodavands IS...  

Anmeld

19. juli 2011

Kofoed.

MortilAyah skriver:

Pyha kakao bare og sige det gir mig kvalme hehe.. Men ja man er forskellig jo

Måske skulle jeg prøve ingefær..

Fik også akupunktur ved min første graviditet hjalp dog intet..

Ikke godt så hehe. Håber du finder noget der hjælper dig.

Anmeld

19. juli 2011

MortilCilas

MortilAyah skriver:

Hej

Min læge udskrev nogle piller, men kan ikke få mig selv til at tage dem, er bange for det kan have en effekt på barnet

Har i ren desperation købt sådan nogle Seaband armbånd, men de virker slet ikke..

Råd er velkomne

Ginger ale drik købes i føtex. Ligner en sodavand. Skulle hjælpe

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

MortilAyah skriver:

Hej

Råd er velkomne

Jeg tvivler altså på at lægen ville udskrive noget til dig som kunne skade din baby... Men prøv dig frem... Der er noget der virker på nogle og noget der virker på nogle andre...

Anmeld

19. juli 2011

MortilAyah

Tak for jeres råd

Der findes (desværre) ikke noget vidundermiddel kan jeg forstå, så må prøve mig frem

Og ja kvalme er virkelig det værste ved en graviditet

Anmeld

19. juli 2011

Mulle73

MortilAyah skriver:

Det er dem lægen har udskrevet .. Virker de?

Tror måske jeg prøver ingefær..

Jeg har kun taget 1 en enkelt gang i denne graviditet. Det var i forbindelse med et migræne-anfald. Der hjalp den fint. Jeg lider heldigvis ikke af kvalme til daglig.

Anmeld

19. juli 2011

TrineMine86

MortilAyah skriver:

Hej

Råd er velkomne

jeg led voldsomt af kvalme og opkastninger de første 3 måneder, prøvede næsten alt og intet hjalp

MEEEEN.... så fik jeg akupunktur hos lægen ca 1 gang om ugen og vupti, så forsvandt både kvalme og opkastninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.