Åh den kvalme :( Råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

MortilAyah

Hej

Ja som overskriften lyder søger jeg nogle (naturlige råd) mod kvalme
Min læge udskrev nogle piller, men kan ikke få mig selv til at tage dem, er bange for det kan have en effekt på barnet

Har i ren desperation købt sådan nogle Seaband armbånd, men de virker slet ikke..

Råd er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Chalala85

MortilAyah skriver:

Hej

Min læge udskrev nogle piller, men kan ikke få mig selv til at tage dem, er bange for det kan have en effekt på barnet

Har i ren desperation købt sådan nogle Seaband armbånd, men de virker slet ikke..

Råd er velkomne

Åh ja velkommen i klubben. Altså min redning er sun lolly is, af en eller anden grund synes jeg de hjælper.

Anmeld

19. juli 2011

inpe

MortilAyah skriver:

Hej

Råd er velkomne

op med humøret, jeg havde også slem kvalme i starten af min graviditet, og jeg fik også kvalmestillende piller hos min læge, det har jeg fået under min første og denne graviditet, og der er ingen skade sket, på bebs. 

Har hørt at ingefær skulle hjælpe, og sodavandsis.

jeg valgte pillerne, da de to toppen af kvalmen, og gjorte opkastningerne mindre, og ellers spiste jeg lyst brød og drak mælk og spiste agurk med salt, det var det eneste jeg kunne holde i mig.

i uge 14 forsvandt min kvalme, og opkastninger.

Anmeld

19. juli 2011

MortilAyah

Chalala85 skriver:

Åh ja velkommen i klubben. Altså min redning er sun lolly is, af en eller anden grund synes jeg de hjælper.

Ja, det er skønt

Havde et lille Sun Lolly flip men nu giver de mig kvalme, de er for søde..

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

MortilAyah skriver:

Ja, det er skønt

haha ja så går den jo ikke længere.. øv.. hmm jamen så må jeg desværre melde pas

Anmeld

19. juli 2011

Kofoed.

Da mit var værst hjalp kakao Ellers hjalp det også bare at spise, min krops måde at sige "jeg er sulten", var kvalme ikke masse vis.

Men for nogle hjalper sodavandsis, andre mandler, mig kakao. Ja, du må prøve dig lidt frem.

Det gik først helt over for mig i 17-18. uge. Dog hjalp akupunktur meget for mig også.

Anmeld

19. juli 2011

Mulle73

Jeg har også hørt meget godt om ingefær. Måske kan du få noget i en helsekostforretning? Selv tager jeg Emperal når det er værst. Der var 3 børn ud af 2000 der blev født med spiserørsbrok, men de kunne ikke bevise det var pga. medicinen, så jeg tør godt tage chancen.

Anmeld

19. juli 2011

MortilAyah

inpe skriver:

op med humøret, jeg havde også slem kvalme i starten af min graviditet, og jeg fik også kvalmestillende piller hos min læge, det har jeg fået under min første og denne graviditet, og der er ingen skade sket, på bebs. 

Har hørt at ingefær skulle hjælpe, og sodavandsis.

jeg valgte pillerne, da de to toppen af kvalmen, og gjorte opkastningerne mindre, og ellers spiste jeg lyst brød og drak mælk og spiste agurk med salt, det var det eneste jeg kunne holde i mig.

i uge 14 forsvandt min kvalme, og opkastninger.

Jeg prøver, bare hårdt når man har en lille pige der gerne vil lege med mor og have min opmærksomhed, har dårlig samvittighed

Hvad hed de piller? I min første graviditet led jeg også af ekstrem opkast og var på hospitalet tre gange om ugen og fik drop. Men der kunne jeg ligge i sengen 24 timer, det er svært med at barn

Men kaster gudskelov ikke op (endnu).

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

MortilAyah skriver:

Ja, det er skønt

Hehe, jeg havde også et flip med Sun lolly Men en dag begyndte de også at komme op igen

Men ellers spiste jeg lige hvad jeg havde lyst til.
Men friskt blødt toastbrød uden noget på hjalp mig rigtig meget - det havde jeg endda med på ferie til udlandet

Anmeld

19. juli 2011

MortilAyah

Kofoed33 skriver:

Da mit var værst hjalp kakao Ellers hjalp det også bare at spise, min krops måde at sige "jeg er sulten", var kvalme ikke masse vis.

Men for nogle hjalper sodavandsis, andre mandler, mig kakao. Ja, du må prøve dig lidt frem.

Det gik først helt over for mig i 17-18. uge. Dog hjalp akupunktur meget for mig også.

Pyha kakao bare og sige det gir mig kvalme hehe.. Men ja man er forskellig jo

Måske skulle jeg prøve ingefær..

Fik også akupunktur ved min første graviditet hjalp dog intet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.