Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Dansker i England

Ditte_Marie skriver:

Jeg fik booket tid til kønsscanning da jeg var 13+6 og hun sagde at der burde hun sagtens kunne se det

Var dig faktisk 14+1, men der var ingen problemer

Tak for svar. Dejligt at vide, det kan ses så tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Kofoed.

Dansker i England skriver:

Ok, tak for svar. Vil bestille en ca uge 16-17 så

Så lidt Håber i for en god oplevelse ligesom vi gjorde

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

de fleste steder ca uge 16-17:-)) jeg var vist selv der omkring med den sidste

Anmeld

18. juli 2011

Dansker i England

Kofoed33 skriver:

Så lidt Håber i for en god oplevelse ligesom vi gjorde

Tak, og det håber jeg også

Og nu er det snart ved at være tid for at du får din baby i armene - glæder du dig ikke?

Anmeld

18. juli 2011

Dansker i England

MariaE skriver:

de fleste steder ca uge 16-17:-)) jeg var vist selv der omkring med den sidste

Tak for svar - vil bestille en scanning til uge 16-17 - glæder mig til at få kønnet at vide

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

Tak, og det håber jeg også

Og nu er det snart ved at være tid for at du får din baby i armene - glæder du dig ikke?

Om jeg gør Hehe, overvejer hvordan jeg kan få hende ud før tid, uden dårlig samvidighed, altså hun kommer af sig selv, men har stadig ikke fundet ud af det endnu.

Hvor regner i med at tage den henne?

Anmeld

18. juli 2011

Dianaaa

jeg fik kønnet af vide til NF scanningen, men det var dog ikke 100% sikkert, men vi fik det bekræftet at det var rigtigt nok til gennemscanning i uge 20 de er jo super dygtige og det er helt fantastisk at de kan se alt det kan, syntes i hvert fald det er utroligt

Anmeld

18. juli 2011

Dansker i England

Kofoed33 skriver:

Om jeg gør Hehe, overvejer hvordan jeg kan få hende ud før tid, uden dårlig samvidighed, altså hun kommer af sig selv, men har stadig ikke fundet ud af det endnu.

Hvor regner i med at tage den henne?

Åh ja, man kan blive så utroligt utålmodig, når tiden nærmer sig.

Det må blive på en privat klinik, jeg skal scannes, men har ikke søgt efter en endnu, men et sted her i London burde det være til at finde

Anmeld

18. juli 2011

Dansker i England

Dianaaa skriver:

jeg fik kønnet af vide til NF scanningen, men det var dog ikke 100% sikkert, men vi fik det bekræftet at det var rigtigt nok til gennemscanning i uge 20 de er jo super dygtige og det er helt fantastisk at de kan se alt det kan, syntes i hvert fald det er utroligt

Det var godt nok tidligt, de kunne se kønnet. Venter vel en 5-6 uger mere for at håbe, de kan se det der

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

Åh ja, man kan blive så utroligt utålmodig, når tiden nærmer sig.

Det må blive på en privat klinik, jeg skal scannes, men har ikke søgt efter en endnu, men et sted her i London burde det være til at finde

Og så hjælper en sygmelding fra 16. uge altså ikke, hehe. Men jeg må også bare passe bedre på mig selv, det er ikke smart, at sætte sig på alle fire med et i forvejen dårlig hofte

Aner ikke meget til, hvordan det forgår i England, tænker de nok har privateklinikker, men pas til resten. Hvordan er det med "almindelige" scanninger (NF og MD)? Skal i selv betale for alt? Hvad med fødsel? Altså je, aner ikke hvordan det foregår i England.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.