Hvor længe må man gå over tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Det er ikke trådt i kraft overalt... Ihvertfald ikke ifølge den JM jeg snakkede med idag... Og hun sagde at det ikke var 100% sikkert at det overhovede ville træde i kraft alle steder... Da undersøgelser viser at der kan opstå andre komplikationer.

Var nemlig pænt frystreret idag da jeg snakkecde med JM ...

Camilla som er 10 dage over tid idag 

Hold kæft hvor min jm lyver så... Så skal hun dælme kun sige noget når hun er 100% sikker...  Hun sagde til mig at det gælder alle fødegange nu... Hrmf... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Ah... Mon ikke en af de andre kan give et svar på det så? 

jamen jeg har kun mulighed for at ringe mellem kl 8.30 og 14 tror jeg det er :s 

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

Jamen min kæreste flyttede herned før vi fandt sammen fordi han kunne få et job hehe.. 
og så kunne han lige skaffe mig en elevplads. hvis jeg var villig til at tage en mdr i praktik.. Så kunne jeg godt bo på hans sofa hvis det var. og det takkede jeg så jah til. men tiden op til jeg skulle herned fandt vi ud af at det måske godt kunne blive til mere en bare venner.. og den første dag jeg havde hernede blev så kærester, så sofaen fik lov til at forblive sofa

og jeg fik en elevplads efter den mdr. og så blev vi enige om at det da heller ikke var nogen grund til at jeg skulle finde mit eget. hehe.

Ååårh ! Sikke en skøn og sød historie! Han må være en god mand

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Happiness skriver:

Det er ikke trådt i kraft overalt... Ihvertfald ikke ifølge den JM jeg snakkede med idag... Og hun sagde at det ikke var 100% sikkert at det overhovede ville træde i kraft alle steder... Da undersøgelser viser at der kan opstå andre komplikationer.

Var nemlig pænt frystreret idag da jeg snakkecde med JM ...

Camilla som er 10 dage over tid idag 

det er da en jungel af finde ud af så.. 

det er vist godt jeg skal til jordemoder i morgen. hehe

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Ååårh ! Sikke en skøn og sød historie! Han må være en god mand

hehe jaah det syntes jeg også det er.. hehe.. 

Men jah han er en DEJLIGT mand  

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Hold kæft hvor min jm lyver så... Så skal hun dælme kun sige noget når hun er 100% sikker...  Hun sagde til mig at det gælder alle fødegange nu... Hrmf... 

Kan jo være hun har fået den besked. Der er vist meget stor forvirring omkring det Har også hørt et eller andet sted at det skulle træde i kraft 1. august. Men hvor jeg har hørt det, kan jeg dælme ikke huske....

Tror måske nogle hospitaler kæmper imod det. Og det er derfor det har skabt så stor forvirring... Men ville nu ønske at det bare var de 10 dage

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Happiness skriver:

Mon ikke det står på deres hjemmeside? Jeg ved at på Hvidovre er det nøje beskrevet på fødeafdellingens side.

syntes ikke jeg kunne ret meget om det.. eller måske gav jeg bare for hurtigt op.. hehe..

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Trine89 skriver:

det er da en jungel af finde ud af så.. 

det er vist godt jeg skal til jordemoder i morgen. hehe

Ja, det er meget forvirrende!

Men jeg ved at jeg ihvertfald først bliver sat igang på fredag, hvor jeg er gået de 14 dage over tid.

Tror bare man skal tage udgangspunkt i hvad ens JM siger. Det er jo så forskelligt. Ved at på riget må man kun gå 7 dage over. Det må min søster ihvertfald kun.

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Happiness skriver:

Ja, det er meget forvirrende!

Men jeg ved at jeg ihvertfald først bliver sat igang på fredag, hvor jeg er gået de 14 dage over tid.

Tror bare man skal tage udgangspunkt i hvad ens JM siger. Det er jo så forskelligt. Ved at på riget må man kun gå 7 dage over. Det må min søster ihvertfald kun.

Jah okey.. tror jeg må snakke med jordemoderen i morgen så.. hehe.. Hvorfor kan det ikke bare være ens for alle.. hehe.. 

Uh på fredag det er jo også snart. men håber da du går igang at dig selv inden.. 

Du får lige en håndfuld vestøv herfra.. 
********VESTØV**********  

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Trine89 skriver:

Jah okey.. tror jeg må snakke med jordemoderen i morgen så.. hehe.. Hvorfor kan det ikke bare være ens for alle.. hehe.. 

Uh på fredag det er jo også snart. men håber da du går igang at dig selv inden.. 

Du får lige en håndfuld vestøv herfra.. 
********VESTØV**********  

Det føles som en evighed Ville ønske at det kun var de 10 dage

Mange tak, håber det virker og jeg når at gå igang af mig selv

Men pøj pøj til JM imorgen. Bliver spændende at høre hvad den bette bliver skønnet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.