Hvor længe må man gå over tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

okey.. var det pga graviditeten du kom tilbage?? 

både mig og min kæreste er fra nordjylland  

Ja det var. Blev fyret fra mit arbejde i jylland kort efter jeg fandt ud af jeg var gravid. Så vi besluttede at flytte tilbage til det jeg kendte og vi var sikker på der var nogen til at hjælpe os hvis noget skulle gå galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Ja det var. Blev fyret fra mit arbejde i jylland kort efter jeg fandt ud af jeg var gravid. Så vi besluttede at flytte tilbage til det jeg kendte og vi var sikker på der var nogen til at hjælpe os hvis noget skulle gå galt

jah det er rigtig nok.. 

Det er da også en af de eneste ting vi kommer til at mangle hernede, alt vores familie er jo der opper nord på..

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Din jordemoder skulle meget gerne kunne svare på det... 

Min jordemoder siger at den nye regel er trådt i kræft som hedder MAX 10 dage!!

Tror jeg nu også hun kan. hehe. 

Men kender du ikke det der med at man nogen gange bare skal have svar NU .. hehe

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Tror jeg nu også hun kan. hehe. 

Men kender du ikke det der med at man nogen gange bare skal have svar NU .. hehe

Jo det kender jeg udmærket... Jeg fattede tlf og ringede og spurgte... Og fik svar... Og faktisk igen til jordemoder konsultation... 

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Jo det kender jeg udmærket... Jeg fattede tlf og ringede og spurgte... Og fik svar... Og faktisk igen til jordemoder konsultation... 

Det nummer jeg har til min jordemoder kan kun bruge inden for deres normale telefontider :s fordi min jordemoder sidder hos mødrerådgivningen. :s hmm .. 

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Det nummer jeg har til min jordemoder kan kun bruge inden for deres normale telefontider :s fordi min jordemoder sidder hos mødrerådgivningen. :s hmm .. 

Ah... Mon ikke en af de andre kan give et svar på det så? 

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

jah det er rigtig nok.. 

Det er da også en af de eneste ting vi kommer til at mangle hernede, alt vores familie er jo der opper nord på..

Hvad kan det være i er havnet her så? Familien er bare guld værd når der kommer små til

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Din jordemoder skulle meget gerne kunne svare på det... 

Min jordemoder siger at den nye regel er trådt i kræft som hedder MAX 10 dage!!

Det er ikke trådt i kraft overalt... Ihvertfald ikke ifølge den JM jeg snakkede med idag... Og hun sagde at det ikke var 100% sikkert at det overhovede ville træde i kraft alle steder... Da undersøgelser viser at der kan opstå andre komplikationer.

Var nemlig pænt frystreret idag da jeg snakkecde med JM ...

Camilla som er 10 dage over tid idag 

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Hvad kan det være i er havnet her så? Familien er bare guld værd når der kommer små til

Jamen min kæreste flyttede herned før vi fandt sammen fordi han kunne få et job hehe.. 
og så kunne han lige skaffe mig en elevplads. hvis jeg var villig til at tage en mdr i praktik.. Så kunne jeg godt bo på hans sofa hvis det var. og det takkede jeg så jah til. men tiden op til jeg skulle herned fandt vi ud af at det måske godt kunne blive til mere en bare venner.. og den første dag jeg havde hernede blev så kærester, så sofaen fik lov til at forblive sofa

og jeg fik en elevplads efter den mdr. og så blev vi enige om at det da heller ikke var nogen grund til at jeg skulle finde mit eget. hehe.

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Trine89 skriver:

jah nu har jeg læst såå mange forskellige ting og hørt mange forskellige ting.. 

Nogen siger man ikke må gå mere en 14 dage over tid og andre siger 10 dage over før man vil blive sat i gang.

har det nogen betydning om hvor man føder henne eller?? 
hvis det har, så kan I jo også lige få afvide at jeg skal føde i Svendborg

Jeg har ca en mdr til termin. og er meget spændt på det hele..

Mon ikke det står på deres hjemmeside? Jeg ved at på Hvidovre er det nøje beskrevet på fødeafdellingens side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.