Hvor længe må man gå over tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

meem

OUH hedder det 14 dage endnu...

Der bliver højst sansynligt lavet en regel om at det er max 10 dage, da nogle forskere har fundet ud af det er bedst for barnet, men reglen er ikke trådt i kraft og derfor er det forskelligt fra sted til sted... Det var ihvertfald hvad jeg fik afvide af min JM da jeg nåede min terminsdato d. 1/6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

Nej har også jordemoder i Svendborg da jeg er "tilknyttet" møderrådgivningen fordi jeg er ung

Okey, jeg fødte selv på svendborg, men havde jdm i nyborg, Helen, hun er jdm på fg i svendborg. Og hvis jeg ikke var gået i fødsel af mig selv skulle vi have været til samtale 4 dage efter termin til evt igangsættelse..

Men det afhænger jo af hvor stor bebs er osv

Lidt halv OT, men er du 89'?

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Heej søde

Min jordemoder sagde, at det er lavet om i Horsens fra 14 dage til 10 dage over tid - men det afhænger vidst af fødestedet, så prøv og spørg din jordemoder næste gang

Her er det ihvertfald "kun" 10 dage

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Okey, jeg fødte selv på svendborg, men havde jdm i nyborg, Helen, hun er jdm på fg i svendborg. Og hvis jeg ikke var gået i fødsel af mig selv skulle vi have været til samtale 4 dage efter termin til evt igangsættelse..

Men det afhænger jo af hvor stor bebs er osv

Lidt halv OT, men er du 89'?

okey.. men nej min jordemoder er i svendborg. 
det er lidt træls at skulle så langt hvergang. men jah det var sår'n det blev. :s

tror vores lille pige er rimelig gennemsnitlig men ved det selvfølgelig ikke. sidst blev hun skønnet 100 gram større en gennemsnittet. men det kan jo stadig også være ved siden af.

jah jeg er 89'er.. hehe.. jeg er 21 bliver 22 den 21. september 

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

tinasmor skriver:

På Hvidovre er det to uger efter termin.

flere steder er det nu 41+2

Tak for svar

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

okey.. men nej min jordemoder er i svendborg. 
det er lidt træls at skulle så langt hvergang. men jah det var sår'n det blev. :s

tror vores lille pige er rimelig gennemsnitlig men ved det selvfølgelig ikke. sidst blev hun skønnet 100 gram større en gennemsnittet. men det kan jo stadig også være ved siden af.

jah jeg er 89'er.. hehe.. jeg er 21 bliver 22 den 21. september 

Forstår jeg godt! Vi var selv til ekstra scanninger og et par samtaler nede på SK - satme langt at køre for 5 min!

Tillykke til den tid Er selv 89, derfor jeg er lidt uforstående overfor du er tilknyttet dernede og jeg ikke var.. Men hver sag hvert udfald

Jeg mener min jdm sagde vi skulle have haft den samtale med hende første der 4 dage over tid og det ville max blive 10 dage over tid før jeg ville have været blevet sat igang..

Håber du kommer til at føde ved Helen - hun er bare super skøn! Og så dygtig!

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Forstår jeg godt! Vi var selv til ekstra scanninger og et par samtaler nede på SK - satme langt at køre for 5 min!

Tillykke til den tid Er selv 89, derfor jeg er lidt uforstående overfor du er tilknyttet dernede og jeg ikke var.. Men hver sag hvert udfald

Jeg mener min jdm sagde vi skulle have haft den samtale med hende første der 4 dage over tid og det ville max blive 10 dage over tid før jeg ville have været blevet sat igang..

Håber du kommer til at føde ved Helen - hun er bare super skøn! Og så dygtig!

Okey jah det lyder underligt.. 
men det kan måske være fordi jeg "ny" på fyn. Havde kun boet her i et ½ år da jeg blev gravid :s men ved det ikke..

Men mange tak..  

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Trine89 skriver:

Okey jah det lyder underligt.. 
men det kan måske være fordi jeg "ny" på fyn. Havde kun boet her i et ½ år da jeg blev gravid :s men ved det ikke..

Men mange tak..  

Hm, måske Nu er jeg selv opvokset i Nyborg, men har været fraflyttet i 4 år - og flyttede faktis først tilbage efter jeg var blevet gravid..

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Mileva skriver:

Hm, måske Nu er jeg selv opvokset i Nyborg, men har været fraflyttet i 4 år - og flyttede faktis først tilbage efter jeg var blevet gravid..

okey.. var det pga graviditeten du kom tilbage?? 

både mig og min kæreste er fra nordjylland  

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

jah nu har jeg læst såå mange forskellige ting og hørt mange forskellige ting.. 

Nogen siger man ikke må gå mere en 14 dage over tid og andre siger 10 dage over før man vil blive sat i gang.

har det nogen betydning om hvor man føder henne eller?? 
hvis det har, så kan I jo også lige få afvide at jeg skal føde i Svendborg

Jeg har ca en mdr til termin. og er meget spændt på det hele..

Din jordemoder skulle meget gerne kunne svare på det... 

Min jordemoder siger at den nye regel er trådt i kræft som hedder MAX 10 dage!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.