Carina87 skriver:
Mette! Det er simpelthen forbudt at skrive sådan! Jeg troede jo det værste på de få sekunder det tog at klikke sig ind. ALDRIG mere Mette - basta!
...Tillykke til Jens! Det er da dejligt, at der nu kan komme penge i kassen. Men hvor lyder det til at være en udfordrende tid i går i møde
Det er i forvejen surt at skulle være væk fra hinanden, men med et barn er det bare endnu sværere! Det lyder til, at I har tænkt en masse gode tanker, og jeg synes det lyder meget fornuftigt, at der er mulighed for at afbryde det, hvis det slet ikke skulle du.
Håber det kommer til at fungere rigtig godt! Ellers må I jo komme til Viborg lidt før
Det ligger da pænt i mellem Mååårs og ÅÅrhUUs!
Og til det der med at blive morsyg - det kan vel næsten ikke undgåes? Ved godt det er plat at skybe med så små børn, men kunne skybe, telefon og billeder ikke afhjælpe det lidt?
Martin drømmer om at blive rejsemontør(

) og jeg synes godt nok tit jeg har stået i vejen for den stakkels mand. Men hvis jeg ikke kan klare mig uden ham, hvordan skal jeg så kunne klare mig uden ham med ET BARN!? Har lige sat mig mod et 3 måneders job for Vestas i Australien - hvor ond er jeg lige? Så nu frygter jeg for det næste tilbud. Jeg kan vel ikke blive ved med at feje det af vejen? Jeg har jo sat mig i mod at FLYTTE til udlandet, så må jeg vel give ham lov til at rejse
Jeg dur bare ike til sådan noget! Synes det er sejt at I gør det og igen, håber virkelig det kommer til at fungere rigtig godt!!
Lyder godt nok til med møb! Håber for jer alle at det bare var den ene gang. Min lillebror var også ørebarn, men man hører(ha ha!) da også om flere der bare lige har det en enkelt gang!
til dig
Aldrig mere - Jeg lover det 
Jeg kan godt forstå du ikke synes at det ville være særlig fedt at Martin skulle tre måneder til Australien. Ville han gerne?
Hvad med de der boreplatforme? De tjener vist viiiildt mange penge mens de er ude. Men så skal han selvfølgelig stadig være væk hjemmefra... Nej det er ikke nemt. For vi vil jo ikke stå i vejen for dem.... og det gør vi da heller ikke ... hvis de bare af sig selv vælger det vi gerne vil ha at de skal vælge
Jeg håber at Jens lynhurtigt får noget andet arbejde tættere på Århus (eller Viborg
), for så er problemet slet ikke så stort.
Måske jeg skulle lade være med at tage problemerne på forskud...
Og ja - man hører (thø hø) heldigvis om MØB som engangstilfælde. Sådan et vil jeg gerne bestille