Søger pigepakke i str 80?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. juli 2011

Mia&Allan

LotteN skriver:

jeg vil gerne have 415 kr for det inkl porto, så får jeg 350 kr for det - men så skal du også hente pakken på posthuset.

Der er en stk. pris på lige under 20 kr. Den ene hvide bluse får du med gratis, da jeg fandt nogle pletter på den på ryggen

Hva siger du til 300 incl porto? & så overfører jeg med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

LotteN

Mia&Tonny skriver:

Hva siger du til 300 incl porto? & så overfører jeg med det samme.

synes jeg er lige i underkanten, når jeg i forvejen finder det som en ganske fin pris med under 20 kr. pr. del

Anmeld

24. juli 2011

Mia&Allan

LotteN skriver:

synes jeg er lige i underkanten, når jeg i forvejen finder det som en ganske fin pris med under 20 kr. pr. del

ka super godt lide dit tøj, men ka finde pakker på ts, til billigere penge. du vil slet ikk gå ned?

Anmeld

24. juli 2011

LotteN

Mia&Tonny skriver:

ka super godt lide dit tøj, men ka finde pakker på ts, til billigere penge. du vil slet ikk gå ned?

kan godt gå lidt ned, men vil ikke gå 120 kr ned... Så vil jeg hellere gemme det og se om der dukker en pige op igen næste gang

Anmeld

24. juli 2011

Mia&Allan

LotteN skriver:

kan godt gå lidt ned, men vil ikke gå 120 kr ned... Så vil jeg hellere gemme det og se om der dukker en pige op igen næste gang

Jeg tænker lige over det.

Anmeld

24. juli 2011

LotteN

Mia&Tonny skriver:

Jeg tænker lige over det.

380 kr. er smertegrænsen

Rejser på ferie idag og er hjemme igen på søndag, så du har da lige lidt betænkningstid

Anmeld

25. juli 2011

Mia&Allan

LotteN skriver:

380 kr. er smertegrænsen

Rejser på ferie idag og er hjemme igen på søndag, så du har da lige lidt betænkningstid

Jeg har købt, men mange tak

Anmeld

25. juli 2011

chael

Mia&Tonny skriver:

Jeg står og mangler en fin pigepakke i str 80, helst med en del bodyer både korte og lange og evt strømpebukser? & evt buksedragter...

Nogen der har noget billigt og fint??

Har en tøj pakke med pigetøj str 80. Der er pænt meget tøj. Har sat det til salg for 400 kr.

Bor i Frederikssund. Du er velkommen til at komme og kigge, har også str 92.

*Camilla 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.