Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mia&Tonny skriver: Jeg står og mangler en fin pigepakke i str 80, helst med en del bodyer både korte og lange og evt strømpebukser? & evt buksedragter... Nogen der har noget billigt og fint??
Jeg står og mangler en fin pigepakke i str 80, helst med en del bodyer både korte og lange og evt strømpebukser? & evt buksedragter...
Nogen der har noget billigt og fint??
Tjek evt. denne hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mia&Tonny skriver: Jeg er bare så dårlig til at fatte det derinde, men det ka da godt ske jeg skal kigge på det
Jeg er bare så dårlig til at fatte det derinde, men det ka da godt ske jeg skal kigge på det
du må endelig spørge.. så skal jeg nok vejlede dig igennem
Jeg har noget - mangler du mere?
Piva skriver: Jeg har noget - mangler du mere?
Det kommer an på hvad du vil sælge til, for har fundet en del på trendsales til billige penge. Har bare ikke fået skrevet på noget endnu
Mor-til-asta-09 skriver: du må endelig spørge.. så skal jeg nok vejlede dig igennem
Tak, hvor er du sød
Har allerede fundet et par fine pakker, så skal jeg bare lige ha skrevet på det
Mia&Tonny skriver: Det kommer an på hvad du vil sælge til, for har fundet en del på trendsales til billige penge. Har bare ikke fået skrevet på noget endnu
kan du ikke se på min profil det jeg har til salg? Synes jeg er rimelig i pris
Piva skriver: kan du ikke se på min profil det jeg har til salg? Synes jeg er rimelig i pris
Vil gerne ha en samlet pakke
Mia&Tonny skriver: Vil gerne ha en samlet pakke
skal jeg tage billede af det jeg har str 80
Mia&Tonny skriver: Tak, hvor er du sød Har allerede fundet et par fine pakker, så skal jeg bare lige ha skrevet på det
Håber du finder noget godt.. For det er en super side
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128