må alle holde jeres nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja det er utroligt... Når Julie sov i sin vugge, kunne min storesøster finde på at tage hende op, og jeg flejnede hver gang... Grrr... 

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man skal tage et sovende barn op heller ikke nu hvor, vores de to store er 2 år der lader vi dem jo også sove.

Tror jeg ville slagte dem hvis der var nogen som gjore det hos os.

Spøger bare hvor gal jeg blev da de gave Nicklas (1år) en mælkesnitte han ved stadig i dag (2år) hvad slik er. kun kage men det får han ikke særlig tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man skal tage et sovende barn op heller ikke nu hvor, vores de to store er 2 år der lader vi dem jo også sove.

Tror jeg ville slagte dem hvis der var nogen som gjore det hos os.

Spøger bare hvor gal jeg blev da de gave Nicklas (1år) en mælkesnitte han ved stadig i dag (2år) hvad slik er. kun kage men det får han ikke særlig tit

altså jeg fatter godt nok heller ikke hvorfor man skal tage et sovende barn op... 

Svigerfar sad og gav Julie ren smør da hun var mindre, og jeg havde sagt stop og slut op til flere gange... Farmand sad og bare og grinede med da hun spiste det... 

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

altså jeg fatter godt nok heller ikke hvorfor man skal tage et sovende barn op... 

Svigerfar sad og gav Julie ren smør da hun var mindre, og jeg havde sagt stop og slut op til flere gange... Farmand sad og bare og grinede med da hun spiste det... 

Jeg hvade nok givet dem begge to et gog i nåden. Nicklas vil heldigvis ikke have smør på.

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg hvade nok givet dem begge to et gog i nåden. Nicklas vil heldigvis ikke have smør på.

Ja, men blev så sure på dem, de har heldigvis ikke gjort det siden... 

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja, men blev så sure på dem, de har heldigvis ikke gjort det siden... 

Kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.