må alle holde jeres nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Nynne88

Sanne og Nicklas skriver:

Det er også kun den eneste måde folk ved hvad man vil have og ikke vil have.

Vi hvade en episode sidste år med  nogle som gave Nicklas en mælkesnitter 15 min før spisetid og jeg tændte fuldstændig af fordi de godt viste vi ikke ville have han fik sådan noget og slet ikke på det tidspunkt han var 1 år.

Idag snakker vi ikke med dem som gjore det da de ikke kunne se problemet (voksne mennesker på 40 år) og blev teenager fornærmet.

Hmm, folk burde kunne acceptere at man siger fra. Det er jo ikke et angreb mod dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Nynne88

Katte87 skriver:

Jeg tror at man skal gøre, hvad man føler for

Jeg synes ikke det er sippet, men jeg har det heller ikke lige som jer. Min baby kommer til at være i mange arme. Det i håb om at han måske bliver mindre pylret og morsyg.

Vil dog, som Nynne88 siger, ikke acceptere, hvis andre "samler ham op" uden min tilladelse! Det ville jeg synes var direkte mærkeligt Man spørger, eller lader barnet være

Vores dreng skal da helt sikkert også vises frem og holdes af dem som har lyst - bare ikke lige når han er født · Jeg har en veninde som havde rigtig svært ved at få amningen igang fordi de to ikke havde fået "fred" og den lille baby havde været så forvirret over den manglende ro fordi de havde ladet ham gå på runde. Det er bare så ærgeligt! 

Men synes man skal huske at barnet de to første måneder faktisk har bedst brug for at være hos sin mor eller far - fordi det er der trygheden findes. Det siger Lola Jensen 

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Uh her bliver der altid ballade mellem familierne fordi de ikke må holde baby... Så aner ikke hvad jeg gør i den situation! 

Anmeld

19. juli 2011

Nynne88

Mira0911 skriver:

Uh her bliver der altid ballade mellem familierne fordi de ikke må holde baby... Så aner ikke hvad jeg gør i den situation! 

Tror bare man skal stærk og tænke "jeg ved bedst om mit barn" og så må de blive sure Selvom det er svært!!! 

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

Tror bare man skal stærk og tænke "jeg ved bedst om mit barn" og så må de blive sure Selvom det er svært!!! 

Sidst blev svigermor sur over at hun ikke måtte røre Julie da hun lå på NEO, det var kun personalet og os selv der måtte... Hun sagde så, ja så gider jeg sq ikke med på sygehuset... 

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Hmm, folk burde kunne acceptere at man siger fra. Det er jo ikke et angreb mod dem 

Tja troede vi jo også, men åbenbart ikke.

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Sidst blev svigermor sur over at hun ikke måtte røre Julie da hun lå på NEO, det var kun personalet og os selv der måtte... Hun sagde så, ja så gider jeg sq ikke med på sygehuset... 

Det er så sjovt at se hvordan andre tro at "vores" børn er alles børn.

og man bare kan gøre som man lyster.

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Det er så sjovt at se hvordan andre tro at "vores" børn er alles børn.

og man bare kan gøre som man lyster.

Ja det er utroligt... Når Julie sov i sin vugge, kunne min storesøster finde på at tage hende op, og jeg flejnede hver gang... Grrr... 

Anmeld

19. juli 2011

Nynne88

Mira0911 skriver:

EJ , hvor voldsomt.. Tror bare man må holde ved! 

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

EJ , hvor voldsomt.. Tror bare man må holde ved! 

Ja, hun kom da også Julie... Men var bestemt ikke tilfreds... Man bliver ligesom nød til at følge det som de siger på sygehuset... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.