Cola Zero, må man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Hansen97

Chalala85 skriver:

Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!

Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same

Ja der er aspartam i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Chalala85

Hansen97 skriver:

Ja der er aspartam i...

Tak, så fik jeg svar og det kommer på No go listen

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

SpunkenJo skriver:

Jeg syns risikoen for at føde for tidligt er sæt for stor til at jeg selv ville tage chancen....

78% i en undersøgelse med over 50.000 kvinder over en lægere årerække er nok til at jeg er uforstående overfor hvorfor f*** jordmoder/læger/mfl ikke advarer imod det

Jeg vil holde mig helt fra det "skidt"....

Jeg vil heller ikke drikke det. Jeg tør ikke tage chancen, så finder jeg en smoothie og kommer lidt vanille i så får jeg det søde

Anmeld

18. juli 2011

SpunkenJo

Chalala85 skriver:

Jeg vil heller ikke drikke det. Jeg tør ikke tage chancen, så finder jeg en smoothie og kommer lidt vanille i så får jeg det søde

Go løsning

Anmeld

18. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Tror altså vi skal passe på med at blive for hysteriske ang hvad man må og ikke må, når man er gravid.... for så MÅ MAN INTET....

Jeg har født to børn for tidligt... den ene drak jeg cola og den anden pepsi max og det havde begge gange intet med mit cola indtag... man skal passe på med at sætte sit lid til diverse undersøgelser.. mange er der slet ikke hold i....

Du skal gøre alt med måde... og en halv sodavand gør intet... lægerne vil altid sige, at vand er det bedste for dig og at du skal holde dig fra alt andet... slik, usund og sodavand, men man skal jo også leve sit liv.... så alt med måde....

Jeg har født to meget fortidlig fødte børn, men det handlede ikke, om hvad jeg puttede i munden, men at min krop ikke er til at føde børn... jeg har en veninde, som har farvet hår, brugt makeup og drukket pepsi max... hun har den skønneste lille dreng, som intet fejler.. jeg gjorde det samme, men med måde... farvet hår 2 gange, da jeg godt ville se nogenlunde ud og drak en halv liter pepsi max... jeg brugte cremer, makeup hver dag... synes vi har en tendens til at køre en stemning op, når man er gravid....

ALT MED MÅDE....

Så jeg ville nyde min cola zero med sindsro, hvis jeg var dig.....

Anmeld

18. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Tror altså vi skal passe på med at blive for hysteriske ang hvad man må og ikke må, når man er gravid.... for så MÅ MAN INTET....

Jeg har født to børn for tidligt... den ene drak jeg cola og den anden pepsi max og det havde begge gange intet med mit cola indtag... man skal passe på med at sætte sit lid til diverse undersøgelser.. mange er der slet ikke hold i....

Du skal gøre alt med måde... og en halv sodavand gør intet... lægerne vil altid sige, at vand er det bedste for dig og at du skal holde dig fra alt andet... slik, usund og sodavand, men man skal jo også leve sit liv.... så alt med måde....

Jeg har født to meget fortidlig fødte børn, men det handlede ikke, om hvad jeg puttede i munden, men at min krop ikke er til at føde børn... jeg har en veninde, som har farvet hår, brugt makeup og drukket pepsi max... hun har den skønneste lille dreng, som intet fejler.. jeg gjorde det samme, men med måde... farvet hår 2 gange, da jeg godt ville se nogenlunde ud og drak en halv liter pepsi max... jeg brugte cremer, makeup hver dag... synes vi har en tendens til at køre en stemning op, når man er gravid....

ALT MED MÅDE....

Så jeg ville nyde min cola zero med sindsro, hvis jeg var dig.....

Anmeld

18. juli 2011

Hansen97

Chalala85 skriver:

Tak, så fik jeg svar og det kommer på No go listen

Og det er jo ikke kun når man er gravid man skal undgå aspartam

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Hansen97 skriver:

Og det er jo ikke kun når man er gravid man skal undgå aspartam

Nej ved det godt Skal nok være en god pige og lade det stå hihi

Anmeld

18. juli 2011

BellaCiinea

Tænkte jeg nok.. har jeg også gjort indtil videre.. men gælder det også Zero?? Kan ikke se der er aspartam i

Aspartam er jo én for for sødemiddel. Der findes jo også andre...

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

IsabellaCiinea skriver:

Aspartam er jo én for for sødemiddel. Der findes jo også andre...

Kald mig bare blond men fatter slet ikke din sætning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.