„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Tror altså vi skal passe på med at blive for hysteriske ang hvad man må og ikke må, når man er gravid.... for så MÅ MAN INTET....
Jeg har født to børn for tidligt... den ene drak jeg cola og den anden pepsi max og det havde begge gange intet med mit cola indtag... man skal passe på med at sætte sit lid til diverse undersøgelser.. mange er der slet ikke hold i....
Du skal gøre alt med måde... og en halv sodavand gør intet... lægerne vil altid sige, at vand er det bedste for dig og at du skal holde dig fra alt andet... slik, usund og sodavand, men man skal jo også leve sit liv.... så alt med måde....
Jeg har født to meget fortidlig fødte børn, men det handlede ikke, om hvad jeg puttede i munden, men at min krop ikke er til at føde børn... jeg har en veninde, som har farvet hår, brugt makeup og drukket pepsi max... hun har den skønneste lille dreng, som intet fejler.. jeg gjorde det samme, men med måde... farvet hår 2 gange, da jeg godt ville se nogenlunde ud og drak en halv liter pepsi max... jeg brugte cremer, makeup hver dag... synes vi har en tendens til at køre en stemning op, når man er gravid....
ALT MED MÅDE....
Så jeg ville nyde min cola zero med sindsro, hvis jeg var dig.....
Anmeld