Cola Zero, må man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Lisbeth85

Chalala85 skriver:

ahhh så tror jeg måske godt jeg tør bevæge mig ud på zero holdet. Bare en ½ l om dagen så er jeg får jeg mere end rigeligt

Yep, jeg drak også ca. ½ liter... det er virkelig godt, når sukkertrængen sætter ind Held og lykke med mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Chalala85

Lisbeth85 skriver:

Yep, jeg drak også ca. ½ liter... det er virkelig godt, når sukkertrængen sætter ind Held og lykke med mavsen

Ja lige præcis  1000 tak

Anmeld

18. juli 2011

SpunkenJo

Chalala85 skriver:

Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!

Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same

Man skal holde sig fra lightprodukterne !!

Det er slet ikke godt for gravide

Læs her:
http://mobil.ing.dk/artikel/110446

Alt med måde naturligvis, men du skal nok lægge light på hylden og drikke "the Real deal" med sukker istedetfor

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

SpunkenJo skriver:

Man skal holde sig fra lightprodukterne !!

Det er slet ikke godt for gravide

Læs her:
http://mobil.ing.dk/artikel/110446

Alt med måde naturligvis, men du skal nok lægge light på hylden og drikke "the Real deal" med sukker istedetfor

Tænkte jeg nok.. har jeg også gjort indtil videre.. men gælder det også Zero?? Kan ikke se der er aspartam i

Anmeld

18. juli 2011

Den lykkelige

Hmm så barnet kan slet ikke tage skade?!

Altså min datter har det vist fint  men altså det jo bedre med andre ting.. men i mindre mængder..

Anmeld

18. juli 2011

SpunkenJo

Chalala85 skriver:

Tænkte jeg nok.. har jeg også gjort indtil videre.. men gælder det også Zero?? Kan ikke se der er aspartam i

Dikker desværre ikke light produkter, så aner ikke noget om sødestofferne. Blev bare spurgt om jeg havde drukket light, idet jeg fødte 32+1. (og nej, HADER light, og har altid gjort det...)

Men light er ikke naturligt, hvorfor det i min verden er tosset at indtage, medmindre man har sukkersyge....

Hvorfor vil du ikke bare drikke en alm. Cola?

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Den lykkelige skriver:

Altså min datter har det vist fint  men altså det jo bedre med andre ting.. men i mindre mængder..

hehe det er jo godt. Tror lige jeg vender den med min læge. Det er sku svært at finde rundt i det hele.

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

SpunkenJo skriver:

Dikker desværre ikke light produkter, så aner ikke noget om sødestofferne. Blev bare spurgt om jeg havde drukket light, idet jeg fødte 32+1. (og nej, HADER light, og har altid gjort det...)

Men light er ikke naturligt, hvorfor det i min verden er tosset at indtage, medmindre man har sukkersyge....

Hvorfor vil du ikke bare drikke en alm. Cola?

Nej det kan jeg godt følge dig i. Jeg synes bare det smager meget mere sødt, altså for sødt end zero

Anmeld

18. juli 2011

Barbamama

Men der er jo stadig koffein i så det er ikke godt for barnet.

Anmeld

18. juli 2011

SpunkenJo

Chalala85 skriver:

Nej det kan jeg godt følge dig i. Jeg synes bare det smager meget mere sødt, altså for sødt end zero

Jeg syns risikoen for at føde for tidligt er sæt for stor til at jeg selv ville tage chancen....

78% i en undersøgelse med over 50.000 kvinder over en lægere årerække er nok til at jeg er uforstående overfor hvorfor f*** jordmoder/læger/mfl ikke advarer imod det

Jeg vil holde mig helt fra det "skidt"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.