Cola Zero, må man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.781 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Chalala85

Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!

Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Maja88

Chalala85 skriver:

Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!

Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same

min svigerinde har netop været til diætist på OUH og man må GERNE drikke ZERO og LIGHT sodavand

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Maja88 skriver:

min svigerinde har netop været til diætist på OUH og man må GERNE drikke ZERO og LIGHT sodavand

Som gravid?!

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

Chalala85 skriver:

Som gravid?!

ja som gravid

Anmeld

18. juli 2011

Den lykkelige

Jeg fik afvide man godt måtte.. altså ikke i kæmpe mængder.. men jeg drak light saftevand og sodavand..

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth85

Chalala85 skriver:

Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!

Jeg gav den gas  med Zero, da jeg var gravid.... og min bette knejt er perfekt Bare ikke 5 liter om dagen, så går det alt sammen Alt med måde... så kan de små pus ikke tage skade.

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Maja88 skriver:

ja som gravid

Okay... det troede jeg slet ikke.

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Den lykkelige skriver:

Jeg fik afvide man godt måtte.. altså ikke i kæmpe mængder.. men jeg drak light saftevand og sodavand..

Hmm så barnet kan slet ikke tage skade?!

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Lisbeth85 skriver:

Jeg gav den gas  med Zero, da jeg var gravid.... og min bette knejt er perfekt Bare ikke 5 liter om dagen, så går det alt sammen Alt med måde... så kan de små pus ikke tage skade.

ahhh så tror jeg måske godt jeg tør bevæge mig ud på zero holdet. Bare en ½ l om dagen så er jeg får jeg mere end rigeligt

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Jeg drikker light.. af alt næsten i saftevand og soda... 

Men alt bliver efterhånden skadeligt at indtage om man er gravid eller ej... 

Drik du det bare med måde...  Så tror jeg bestemt ikke der sker noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.