Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!
Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?! Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same
Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?!
min svigerinde har netop været til diætist på OUH og man må GERNE drikke ZERO og LIGHT sodavand
Maja88 skriver: min svigerinde har netop været til diætist på OUH og man må GERNE drikke ZERO og LIGHT sodavand
Som gravid?!
Chalala85 skriver: Som gravid?!
ja som gravid
Jeg fik afvide man godt måtte.. altså ikke i kæmpe mængder.. men jeg drak light saftevand og sodavand..
Chalala85 skriver: Altså jeg har skisme lidt svært ved at finde rundt i hvad man bør og ikke bør drikker som gravid. Men jeg tænker er der Aspartam i Cola Zero?!?! Umiddelbart kan jeg ikke se det på etikketen andet end der står sødemiddel!? Is that the same
Jeg gav den gas med Zero, da jeg var gravid.... og min bette knejt er perfekt Bare ikke 5 liter om dagen, så går det alt sammen Alt med måde... så kan de små pus ikke tage skade.
Maja88 skriver: ja som gravid
Okay... det troede jeg slet ikke.
Den lykkelige skriver: Jeg fik afvide man godt måtte.. altså ikke i kæmpe mængder.. men jeg drak light saftevand og sodavand..
Hmm så barnet kan slet ikke tage skade?!
Lisbeth85 skriver: Jeg gav den gas med Zero, da jeg var gravid.... og min bette knejt er perfekt Bare ikke 5 liter om dagen, så går det alt sammen Alt med måde... så kan de små pus ikke tage skade.
ahhh så tror jeg måske godt jeg tør bevæge mig ud på zero holdet. Bare en ½ l om dagen så er jeg får jeg mere end rigeligt
Jeg drikker light.. af alt næsten i saftevand og soda...
Men alt bliver efterhånden skadeligt at indtage om man er gravid eller ej...
Drik du det bare med måde... Så tror jeg bestemt ikke der sker noget...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128