170811 skriver:
Vi har en boende i børneværelset, og meningen var han skulle bo der til start 2012, men nu bliver det så kun til 1. sep, så vi skal til at ordne barneværelset midt i at bebse kommer/lige er kommet. Eller vi kan selvf også vente, men han skal jo male ligemeget hvad, og ville være dybt godnat hvis han malede hvidt, for jeg vil ikke have det hvidt. Så det smarteste er jo at ordne det med det samme, men er jeg bestemt ikke tilfreds med. Men sådan er livet.
Og vi har købt ALT ind. Mangler virkelig ikke noget :p Desværre.. Ville ønske jeg havde ventet. Men det kunne ingen banke ind i knolden på mig i marts/april da jeg gik baby shop amok.
Man kan ikke gøre det hele og forstår da godt at man ikke gider male to gange! Så er det vidst bedre at vente og så få malet den farve man gerne vil have
Vores børneværelse blev brugt til gæsteværelse, så det var nemt at gå til.
Vi har faktisk ventet helt bevidst med at købe alt for meget i starten og har virkelig fået brugt en masse penge i denne måned, men jeg var også ved at blive småstresset fordi vi manglede så mange ting - kæresten tager det mere afslappet end jeg 
Så nu mangler vi kun meget små ting, som en musikuro og et badekar...ja og så lidt strømpebukser, så er vi klar 
Anmeld