Spørgsmål om ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Tror jeg du har ret i! Jeg har ikke rigtig nogen bh jeg kan li at have på lige nu :/

Er simpelthen helt forvirret over noget så banalt som ammebh! Det er det jeg tænker mest over for tiden :p

Den bh jeg går med mest herunder graviditeten er faktisk en jeg har fået af min mor - hun har købt den over nettet og de fåes også i store str mener jeg. Hvis du er interesseret vil jeg gerne lige finde ud af hvor den er købt, tror prisen er 150 kr. Så det er ikke vildt dyrt.

Jeg tænker også over de mest mærkelige ting, så det skal du ikke skamme dig over hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Den bh jeg går med mest herunder graviditeten er faktisk en jeg har fået af min mor - hun har købt den over nettet og de fåes også i store str mener jeg. Hvis du er interesseret vil jeg gerne lige finde ud af hvor den er købt, tror prisen er 150 kr. Så det er ikke vildt dyrt.

Jeg tænker også over de mest mærkelige ting, så det skal du ikke skamme dig over hehe

Det må du helt vildt gerne så kan jeg kigge på det, så er der en ting mindre at tænke på.

Tænkte også på om man mon kan få sådan nogle store ammebher i bilka/føtex og sådan steder?

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

Okay skal nok lige se hvad jeg kan finde ud af - bliver nok imorgen

Det kan sagtens være at du kan finde en god bh i et de varehuse - det er da et kig værd om ikke andet  Jeg passer stadig mine bh´er fra før graviditeten, men synes det er dejligt med en hvor der hverken er blonder eller "vat" i.

Anmeld

20. juli 2011

TaAsJu

Jeg ved Bilka har, for det var der jeg fandt mine for snart to år siden... Jeg var alle steder henne dyre som billige og havede faktisk opgivet og finde en amme bh jeg følte mig tilpas i.. En dag gik vil ude i bilka og min mand siger så hvad med den her.. Tog den på og den sad perfekt.. Jeg er glad for jeg ikke købte en anden jeg ellers havede fået lagt til side... Så tøf du i Bilka eller føtex køb en billig en og nårMælken er løbet til kan den købe en anden hvis den ikke sidder optimalt..

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Okay skal nok lige se hvad jeg kan finde ud af - bliver nok imorgen

Det kan sagtens være at du kan finde en god bh i et de varehuse - det er da et kig værd om ikke andet  Jeg passer stadig mine bh´er fra før graviditeten, men synes det er dejligt med en hvor der hverken er blonder eller "vat" i.

Det er jo snyd. Der gik lige præcis 2 mdr så blev jeg nød til at skifte til en større bh.. og har nok købt en ny hver måned (hvis jeg virkelig har trukket den), siden :/ Mine bryster er seriøst bare blevet kæmpe store.

Anmeld

20. juli 2011

170811

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg ved Bilka har, for det var der jeg fandt mine for snart to år siden... Jeg var alle steder henne dyre som billige og havede faktisk opgivet og finde en amme bh jeg følte mig tilpas i.. En dag gik vil ude i bilka og min mand siger så hvad med den her.. Tog den på og den sad perfekt.. Jeg er glad for jeg ikke købte en anden jeg ellers havede fået lagt til side... Så tøf du i Bilka eller føtex køb en billig en og nårMælken er løbet til kan den købe en anden hvis den ikke sidder optimalt..

Tak for dit svar, jeg vil helt sikkert lige daffe i bilka en dag så! ved du hvad størrelser de har i bilka? Store størrelser?

Anmeld

20. juli 2011

Christina.78

elvital skriver:

jeg var selv vildt forvirret omrking det!

Jeg købte en i 2 numre større for at mindske risikoen for ikke at kunne passe den! Men den var stadig for lille da mælken løb til!!! Faktisk havde jeg så ondt da mælken den løb til at jeg slet ikke brugte nogen bh! Og behøvede det heller ikke for de var stenhårde (OG KÆMPE STORE!!!WOW)!!!!! ALDRIG i mit liv har eg oplevet noget ligende!!!

Men da mælken var løbet ordentlig til faldet de heldigvis ned i størrelse igen, og endte ud med at være cirka samme størrelse som de var lige inden jeg fødte! Nu er jeg holdt op med at amme og så er de faktisk blevet et lille halvt nummer mindre end de var helt fra start af!!!!

-men mit bedste råd er evt at købe en bh i 3 størrelser større (prøv at gå ind i en undertøjsbutik og bliv vejledet. Change plejer at være gode! og de har ammebh i store størrelser.... forklar dem situationen og at du gerne vil ha en med til efetr fødslen. For de vil nok først sige at man ikke kan købe dem på forhånd da størrelsen ændre sig)... Elelrs kan du også vente! Og nu er det ikke for at gøre reklame for Change, men de bedste ammebher jeg havde de var fra change!

Changes er gode og også fra Triumph..har begge to og jeg er 80 I

Anmeld

20. juli 2011

170811

Christina.78 skriver:

Changes er gode og også fra Triumph..har begge to og jeg er 80 I

Okay der må jeg kigge så, lyder som den størrelse jeg kommer op i

Anmeld

20. juli 2011

TaAsJu

170811 skriver:

Tak for dit svar, jeg vil helt sikkert lige daffe i bilka en dag så! ved du hvad størrelser de har i bilka? Store størrelser?

Ved min er en 85 f og det var ikke den mindste!! Men det et jo også ved at være noget tid siden, mEn helt klart et besøg værd!!

Anmeld

20. juli 2011

Clisolka

Joko skriver:

jeg har brugt bh fra carriwell og de er gode det er som en sportbh men ammebh samtidigt og den brugte jeg meget. det er uden bøjle og den er også god at sove med.

Den kan jeg godt anbefale - jeg købte den samme og har været vældig glad for den  Jeg kan stadig rende rundt med den, selvom jeg ikke ammer mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.