Spørgsmål om ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

170811

Maja88 skriver:

jeg gik fra en 75H til en 70 I da mælken var løbet til..

jeg købte min inden og de var rigtig gode til at vejlede med str....

Ok så det er en skål større. Måske jeg også bare skal købe en i en I skål så... Det er simpelthen så svært synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Maja88

170811 skriver:

Ok så det er en skål større. Måske jeg også bare skal købe en i en I skål så... Det er simpelthen så svært synes jeg.

ja det er svært...

men prøv at spørge hvad de synes.. men en skål større når man i forvejen har store bryster er meget realistisk...

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Ja jeg er også super glad for det Uh ha, bliver misundelig hvis du føder før mig så :p

Jeg har heldigvis også været heldig med vægten, har intet taget på, så det er skønt  

Håber jeg kommer så tæt på termin som muligt, så du skal meget gerne føde før mig hehe

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Jeg har heldigvis også været heldig med vægten, har intet taget på, så det er skønt  

Håber jeg kommer så tæt på termin som muligt, så du skal meget gerne føde før mig hehe

Det satser vi så på Tror virkelig jeg får sådan en slem følelse af misundelse når jeg nærmer mig termin og andre folk med termin i august begynder at føde Jeg glæder mig sådan til at se ham :p Men tiden går alligevel stærkt, selvom man synes den går langsomt :p (Hvis det gav mening??) For kan huske da jeg var 34+0 og tænkte nu er der kun 6 uger tilbage, og det er jo allerede 2 uger siden, men føles altså slet ikke som 2 uger siden.. Jeg prøver at lade være at tælle dage, men det er svært.. Specielt fordi jeg har lavet en count down på min telefon haha

Anmeld

20. juli 2011

170811

Maja88 skriver:

ja det er svært...

men prøv at spørge hvad de synes.. men en skål større når man i forvejen har store bryster er meget realistisk...

Ja... Det vilde er at mine bryster er silibabser, og jeg normalt har helt vildt små bryster. Havde mindre end 70 a inden jeg blev opereret, så troede faktisk ikke mine bryster ville vokse så meget. Men inden jeg blev gravid kunne mine silibabser være i en 70D, og nu H - skål. Det er jo helt vildt.

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Det satser vi så på Tror virkelig jeg får sådan en slem følelse af misundelse når jeg nærmer mig termin og andre folk med termin i august begynder at føde Jeg glæder mig sådan til at se ham :p Men tiden går alligevel stærkt, selvom man synes den går langsomt :p (Hvis det gav mening??) For kan huske da jeg var 34+0 og tænkte nu er der kun 6 uger tilbage, og det er jo allerede 2 uger siden, men føles altså slet ikke som 2 uger siden.. Jeg prøver at lade være at tælle dage, men det er svært.. Specielt fordi jeg har lavet en count down på min telefon haha

Forstår udmærket hvad du mener, synes heller ikke det er særlig længe siden at jeg f.eks var i uge 29 og nu siger den 6 uger til termin  Når jeg siger 6 uger til termin så lyder det i mine ører som er det er lige om hjørnet, men siger jeg min terminsdato 31 August, så synes jeg sgi at der er længe til

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Forstår udmærket hvad du mener, synes heller ikke det er særlig længe siden at jeg f.eks var i uge 29 og nu siger den 6 uger til termin  Når jeg siger 6 uger til termin så lyder det i mine ører som er det er lige om hjørnet, men siger jeg min terminsdato 31 August, så synes jeg sgi at der er længe til

Lige præcis Den er forfærdelig den ventetid! Jeg har heldigvis nogle småting jeg kan se frem til de næste 3 uger, det er altid noget :p Men ikke så vigtige ting at han ikke gerne måtte komme om 2-3 uger

Anmeld

20. juli 2011

piadas

170811 skriver:

Alle steder står der at det er en god ide at have en ammebh med til fødslen. Men jeg synes bare det er lidt svært - mælken er jo ikke løbet til, og hvis jeg køber en ammebh nu, så er den jo uden tvivl for lille til når jeg har født. Eller hvad?

Mine bryster er vokset uhæmmet meget i graviditeten, og bruger pt 85h

Så stor omkreds vil jeg jo heller ikke have efter fødslen, da det er maven der fylder..

Hvornår/hvordan/hvorfor ....

Prøv www.wajketrading.dk.

Der køber jeg altid både BH'er og ammeBH'er. Indehaveren er RIGTIG sød, og så behjælpsom. Jeg plejer altid at maile til hende, og så hjælper hun mig med at finde den rigtige. Jeg tror, jeg efterhånden har købt 8-10 BH'er hos hende, og BH'en har passet hver gang på nær én.

Jeg plejer ikke at være så tosset med generelt at købe tøj på nettet, fordi man aldrig helt ved med størrelsen, men lige mht. BH'er køber jeg dem altid der.

Jeg har både forsøgt Change, Salling osv. og ingen steder har jeg kunne finde BH'er, der var store nok!

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Lige præcis Den er forfærdelig den ventetid! Jeg har heldigvis nogle småting jeg kan se frem til de næste 3 uger, det er altid noget :p Men ikke så vigtige ting at han ikke gerne måtte komme om 2-3 uger

Ja det er dejligt at have noget at se til eller se frem til, mens man venter  Vi er ved at ordne børneværelse og købe de sidste ting, så det nyder jeg i fulde drag indtil bebsen melder sin ankomst

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Ja det er dejligt at have noget at se til eller se frem til, mens man venter  Vi er ved at ordne børneværelse og købe de sidste ting, så det nyder jeg i fulde drag indtil bebsen melder sin ankomst

Vi har en boende i børneværelset, og meningen var han skulle bo der til start 2012, men nu bliver det så kun til 1. sep, så vi skal til at ordne barneværelset midt i at bebse kommer/lige er kommet. Eller vi kan selvf også vente, men han skal jo male ligemeget hvad, og ville være dybt godnat hvis han malede hvidt, for jeg vil ikke have det hvidt. Så det smarteste er jo at ordne det med det samme, men er jeg bestemt ikke tilfreds med. Men sådan er livet.

Og vi har købt ALT ind. Mangler virkelig ikke noget :p Desværre.. Ville ønske jeg havde ventet. Men det kunne ingen banke ind i knolden på mig i marts/april da jeg gik baby shop amok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.