At købe kød ved landmanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Louise mortil4

Mi skriver:

hmmmm, så må jeg vel enten krybe til pungen eller i fakta

Det tror jeg, de steder jeg har hørt om har også ligget på den pris. Der er meget muligt det er godt, men det har vi i hvertfald ikke råd til, sys ellers det er en god ide med gårdbutikker. Vi ville faktisk aller helst selv opdrætte vores kød, men det har vi ikke jord til desværre. Men det vi kan lave selv, laver vi helst selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Lone Jakobsen

Mi skriver:

Ja, og jeg er nemlig kun interesseret i hakket kød. Men jeg må jo krybe til pungen eller blive ved at købe i fakta

nå okay jeg troede du var int. større mængder så synes jeg faktisk prisen er rigtig høj. 65 kroner pr. kilo for hakket oksekød ville jeg aldrig give.

Anmeld

18. juli 2011

Louise mortil4

nutche skriver:

kan godt forstå du synes det er svært at finde billigt kød. men det afhænger også af hvor stor mængde man kan aftage.

har virkelig søgt efter billigt svinekød, og vi kan endda tage en hel gris af gangen.

sys generelt ikke det er nemt at finde billigt kød med mindre man kender nogen som kender nogen Vi køber gennem slagteriet, det er noget billigere end i butikkerne, min mand arbejder på slagteriet.

Anmeld

18. juli 2011

Mi

nutche skriver:

nå okay jeg troede du var int. større mængder så synes jeg faktisk prisen er rigtig høj. 65 kroner pr. kilo for hakket oksekød ville jeg aldrig give.

Jeg ville også gerne købe fx 20kg ad gangen, men vi har før fået en kvart eller halv ko, og vi få ikke spist alle de forskellige ting.

Anmeld

18. juli 2011

Mi

Louise mortil4 skriver:

sys generelt ikke det er nemt at finde billigt kød med mindre man kender nogen som kender nogen Vi køber gennem slagteriet, det er noget billigere end i butikkerne, min mand arbejder på slagteriet.

Det var da heldigt for jer. Vi kender ikke lige nogen som kender nogen som sælger billigt kød.

Anmeld

18. juli 2011

Mi

Louise mortil4 skriver:

Det tror jeg, de steder jeg har hørt om har også ligget på den pris. Der er meget muligt det er godt, men det har vi i hvertfald ikke råd til, sys ellers det er en god ide med gårdbutikker. Vi ville faktisk aller helst selv opdrætte vores kød, men det har vi ikke jord til desværre. Men det vi kan lave selv, laver vi helst selv

Jeg kan nemlig også godt lide ideen om at gå uden om butikkerne, syntes jo at jo flere mellemled, jo dyrer varer. Men i fakta giver jeg 50kr/kg, ved godt at det sikkert er gammelt udtjente køer, men har bare ikke råd til at give mere lige nu.

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

Mi skriver:

Jeg ville også gerne købe fx 20kg ad gangen, men vi har før fået en kvart eller halv ko, og vi få ikke spist alle de forskellige ting.

her er prisen lidt lavere end det du nævnte:

www.grisogko.dk

Anmeld

18. juli 2011

Mi

nutche skriver:

www.grisogko.dk

Tak det tjekker jeg lige

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

Mi skriver:

jamen hvad gav i pr. kilo for den? for er prisen lav nok kan i jo bare udbene det og hakke det

Anmeld

18. juli 2011

Mi

nutche skriver:

www.grisogko.dk

Det er samme pris som i fakta. Ved du om deres kød er bedre end det i dagligvarebutikkerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.