At købe kød ved landmanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.362 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Mi

Jeg kunne egentlig godt tænkte mig at købe kød direkte ved landmanden, altså sådan noget gårdbutiks halløj. Er der nogen som kender nogle steder hvor man kan det? Vi bor ved Varde/Esbjerg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Lone Jakobsen

hvad havde du tænkt dig af pris, og skal det være svinekød eller oksekød?

Anmeld

18. juli 2011

Mi

nutche skriver:

hvad havde du tænkt dig af pris, og skal det være svinekød eller oksekød?

Det skulle være oksekød, det er det vi spiser mest af, altså hakket. Jeg vil egentlig ikke betale mere end jeg gør i butikkerne. Der er nemlig en går i nærheden, men det koster 65kr pr kg og det har vi ikke råd til. Hermed også sagt, at det ikke skal være økologisk

Anmeld

18. juli 2011

mortilflere

65 kr er ikke dyrt det svinder ikke ind som butiks kød hilsen landmanden

Anmeld

18. juli 2011

Mi

mortilflere skriver:

65 kr er ikke dyrt det svinder ikke ind som butiks kød hilsen landmanden

Ja fedtprocenten var ikke så stor ved det jeg kunne købe der, kun 4-6%, men så bliver det jo også nemt tørt. Jeg har lært (aner ikke hvor) at det helst skal have en fedtprocent på 10

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

Mi skriver:

Det skulle være oksekød, det er det vi spiser mest af, altså hakket. Jeg vil egentlig ikke betale mere end jeg gør i butikkerne. Der er nemlig en går i nærheden, men det koster 65kr pr kg og det har vi ikke råd til. Hermed også sagt, at det ikke skal være økologisk

okay, ja så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Anmeld

18. juli 2011

Louise mortil4

jeg tror ikke du skal forvente at finde det meget billigere end det du har fundet. Desærre.

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

kan godt forstå du synes det er svært at finde billigt kød. men det afhænger også af hvor stor mængde man kan aftage.

har virkelig søgt efter billigt svinekød, og vi kan endda tage en hel gris af gangen.

Anmeld

18. juli 2011

Mi

Louise mortil4 skriver:

jeg tror ikke du skal forvente at finde det meget billigere end det du har fundet. Desærre.

hmmmm, så må jeg vel enten krybe til pungen eller i fakta

Anmeld

18. juli 2011

Mi

nutche skriver:

kan godt forstå du synes det er svært at finde billigt kød. men det afhænger også af hvor stor mængde man kan aftage.

har virkelig søgt efter billigt svinekød, og vi kan endda tage en hel gris af gangen.

Ja, og jeg er nemlig kun interesseret i hakket kød. Men jeg må jo krybe til pungen eller blive ved at købe i fakta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.