Har da aldrig været så bange i hele mit liv...!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

DinNabo

Dinna88 skriver:

Jeg bliver altså nødt til at spørge om du er seriøs? - den kommentar er så malplaceret, at jeg grinte for mig selv, da jeg læste den. 

TS - håber det hele kommer til jeres fordel når nu I vælger at gå til politien, og så  for, at det ikke har konsekvenser senere hen for den lille!

Tænkte det samme, da jeg så den kommentar.... Håber det var en joke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Dinna88

DinNabo skriver:

Tænkte det samme, da jeg så den kommentar.... Håber det var en joke

Det håber jeg sgu også. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige om den - det er helt absurd, at skrive sådan noget.

Anmeld

18. juli 2011

Anette&Sophia

channie-g skriver:

det er nemlig mega trælsl, oz fordi jeg ofte er træt og vil hjem før de andre (som drikker og danser) og så kan der godt nogen gange opstår lidt suremulen der, men er sådan set ligeglad har de penge til at tage i byen har de oz penge til at tage en taxi hjem eller også må man sq gå :-D

lige mine ord! hæhæ.

men er dælme også træt af at skulle kører når de andre vil hjem, og ikke når man selv er træt og vil hjem og slappe af. Min kæreste går heldigvis ikke i byen mere, men vi er tit nogen steder hvor øllene ryger ind, og så kører vi først omkring midnat. iiiihhh.

Anmeld

18. juli 2011

Anette&Sophia

leila29 skriver:

100% ENIG gå altid efter hovedet 

hæhæ. der må bare være en grund til at trunten har valgt at sparke channie i maven. - jeg tror ikke på den der med at hun ikke vidste det.

Anmeld

18. juli 2011

Miss T

Hun skal tage ansvar for sine handlinger, så anmeld hende inden hun gør det igen! Det kunne jo godt være gået værre til!!!

Anmeld

18. juli 2011

Shibby

ANMELD HENDE!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.