Har da aldrig været så bange i hele mit liv...!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

henh01

Nalle skriver:

Jeg tvivler på der er video overvågning på charlys i ikast.

som noget nyt skal alle diskoteker have overvågning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

channie-g

Carina1977 skriver:

Jeg ville helt klart anmelde det

Det kan være farligt at tage i byen som gravid, da fulde mennesker meget ofte tér sig som idioter...desværre  Nu ved jeg ikke hvordan charleys er idag, men dengang jeg gik i byen der, kunne man næsten ikke komme frem uden at blive ramt forskellige steder, fordi der var så mange mennesker og fordi folk var godt oppe at køre.

Jeg håber ikke du misforstår, for jeg dømmer dig ikke...sådan skal den absolut ikke forståes. Jeg kan godt forstå at man gerne vil i byen engang imellem også som gravid.....men fulde mennesker kan bare være så voldsomme nogen gange og det er ikke altid at de kan tænke rationelt.

Men godt der ikke skete den lille noget...jeg kan sagtens forstå at du blev forskrækket....det ville jeg godt nok også selv være blevet  og så må jeg da lige kommentere, at jeg synes det er en skøn kæreste du har....godt han fik hevet fat i hende

hehe kan høre det er noget tid siden du har været der, idag er de heldige hvis der er over 50 mennesker på samme tid på charlys, der kommer virkelig ikke særlig mange der oppe mere så der er masse a plads...

nej nej kan godt forstå hvad du mener og set i bagspejlet var det måske heller ikke det smarteste sted at tage hen men har altid kommet der meget og stod faktisk det meste a aftenen og spillede pool i den ende hvor der ikke er musik og sådan.. 

er også super glad for han var der, ved slet ikke hvad jeg skulle ha gjordt uden ham... han var utrolig god for mig igår...

Anmeld

17. juli 2011

channie-g

tak for alle svarende, er super glad for i lige ville tager jer lidt tid til det...

min fyr har hele tiden sagt vi skal anmelde det, men jeg har været lidt i tvivl, men har besluttet mig for at jeg tager op og snakker med politiet imorgen og så tager vi den der fra...

god aften til alle

Anmeld

17. juli 2011

Lusi

channie-g skriver:

hvem skal man klage til ang. vagtlæger ??

Prøv at søg på "vagtlæge" på nettet.. Der må stå en klagevejledning..

Anmeld

17. juli 2011

Carina1977

channie-g skriver:

hehe kan høre det er noget tid siden du har været der, idag er de heldige hvis der er over 50 mennesker på samme tid på charlys, der kommer virkelig ikke særlig mange der oppe mere så der er masse a plads...

nej nej kan godt forstå hvad du mener og set i bagspejlet var det måske heller ikke det smarteste sted at tage hen men har altid kommet der meget og stod faktisk det meste a aftenen og spillede pool i den ende hvor der ikke er musik og sådan.. 

er også super glad for han var der, ved slet ikke hvad jeg skulle ha gjordt uden ham... han var utrolig god for mig igår...

hehe nu er jeg også en gammel kone på 34 år

Det er nok 14-15 år siden jeg gik i byen der....dengang hed det vist noget andet. tror det sted har heddet 3 forskellige ting. Den har faktisk heddet Sams bar engang, mener jeg

Nå, det var lige et sidespor. Jeg er glad for at du forstod, hvad jeg mente, for jeg er bestemt ikke den dømmende type  Men der skal bare altid være nogle der opfører sig forfærdeligt, når de har fået noget indenbords

Utroligt at Charleys kan blive ved med at køre rundt økonomisk, når der ikke kommer flere mennesker end det.

Super kæreste du har....ham skal du være glad for

Anmeld

17. juli 2011

channie-g

Carina1977 skriver:

hehe nu er jeg også en gammel kone på 34 år

Det er nok 14-15 år siden jeg gik i byen der....dengang hed det vist noget andet. tror det sted har heddet 3 forskellige ting. Den har faktisk heddet Sams bar engang, mener jeg

Nå, det var lige et sidespor. Jeg er glad for at du forstod, hvad jeg mente, for jeg er bestemt ikke den dømmende type  Men der skal bare altid være nogle der opfører sig forfærdeligt, når de har fået noget indenbords

Utroligt at Charleys kan blive ved med at køre rundt økonomisk, når der ikke kommer flere mennesker end det.

Super kæreste du har....ham skal du være glad for

tror jeg heller ikke de kan de sidste 3-4 år har de været lukket 3 gange og så genåbnet med ny ejer hver gang så tror det er et spørgsmål om tid før det lukker igen hehe

jamen ham er jeg os utrolig glad for... tro mig

Anmeld

17. juli 2011

channie-g

Lykke86 skriver:

Prøv at søg på "vagtlæge" på nettet.. Der må stå en klagevejledning..

oki super tak

Anmeld

18. juli 2011

Isabella_mor

jeg havde også anmeldt hende hvis det have været mig... hvad fanden bilder hun sig ind.. man sparker sgu ikke andre mennesker i maven hvad enten man er gravid eller ej..

få du lige ringet og anmeldt hende i en fart inden det er for sent...  

sådan en møgkost.. 

kram til dig.. heldigt at bettemanden ikke har lidt skade af det... 

Anmeld

18. juli 2011

Lusi

channie-g skriver:

oki super tak

Fandt du noget?

Anmeld

18. juli 2011

eliasogmor

synes du skal anmelde hende.... men jeg synes også du burde have holdt dig væk, fra veninden,ved godt man gerne vil redde sine veninder, her bar nu nu din sivgerinde... men DU er gravid, så derfor burde du have ladet en anden snakke med denne veninde, eller politiet for den sags skyld, du har nu ansvaret for en baby,som stadig er i din mave og som følger dig rundt indtil du har født babyen. siger ikke at du ikke må tage i byensom gravid, jeg var vidst også afsted en eller to gange under min graiditet.. men du tog en chance her og det gav bagslag. men du var heldig... så tænk dig om næste gang.... men meld hende.... og god sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.