channie-g skriver:
hehe kan høre det er noget tid siden du har været der, idag er de heldige hvis der er over 50 mennesker på samme tid på charlys, der kommer virkelig ikke særlig mange der oppe mere så der er masse a plads...
nej nej kan godt forstå hvad du mener og set i bagspejlet var det måske heller ikke det smarteste sted at tage hen men har altid kommet der meget og stod faktisk det meste a aftenen og spillede pool i den ende hvor der ikke er musik og sådan..
er også super glad for han var der, ved slet ikke hvad jeg skulle ha gjordt uden ham... han var utrolig god for mig igår... 
hehe nu er jeg også en gammel kone på 34 år 
Det er nok 14-15 år siden jeg gik i byen der....dengang hed det vist noget andet. tror det sted har heddet 3 forskellige ting. Den har faktisk heddet Sams bar engang, mener jeg 
Nå, det var lige et sidespor. Jeg er glad for at du forstod, hvad jeg mente, for jeg er bestemt ikke den dømmende type
Men der skal bare altid være nogle der opfører sig forfærdeligt, når de har fået noget indenbords 
Utroligt at Charleys kan blive ved med at køre rundt økonomisk, når der ikke kommer flere mennesker end det.
Super kæreste du har....ham skal du være glad for 
Anmeld