plmd81 skriver:
Tak igen. Saa snart de sagde at de observerede ham for CP der gik jeg ind og soegte om alt jeg kunne finde om det ogsaa foreningen, for hvis det er den handicap han har saa skal jeg som mor vaere forberedt. Synes bare ventetiden er haard men jeg maa bare finde mig i det 
Godt vaere at jeg maaske er haard nu naar jeg lufter nogle tanker, men mit vaerste marridt er sket og jeg troede aldrig at jeg ville kunne acceptere at have en handicappet barn eller for den sags skyld elske det. Maaske pga jeg selv er foedt med laebe, gane og kind spalte og har vaeret igennem en masse moberi som teenager/voksen og derfor ikke oensker at mine boern skulle opleve det samme.
Jeg tog gruelig fejl, han er vidunderlig og vil aldrig undvaere ham. Han er det dejligste udover min datter selvfoelgelig. Det smukkeste smil og nemmeste vaesen. (Min datter var et skrigebarn hehe) Jeg tager tingene som de kommer og er afklaret med at han ikke er som min datter, MEN det er haardt ikke at vide hvad hans fremtid bliver og det praecise handicap. Det er en kamel af sluge.
undskyld jeg siger det her lige ud, men ingen af de spalter du nævner er jordens undergang
der kan gøres meget for rent kosmetisk idag, og jeg synes det er mere synd for dem der føler behov for at mobbe andre pga en lille bitte ting, for deres verden må godt nok være lille.
en hilsen og et kram fra en som selv er født og opvokset med læbeganespalte, og IKKE ser det som et handikap som sådan.
Anmeld