Har det sku rigtig svært for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

nej det passer ikk... jeg har selv stået i en anden situation og snakkede med dem - der sagde de det var MIN opgave som bopælsforælder at sørge for barnets sikkerhed. så derfor skulle samvær aflyses til politiet havde afsluttet sagen

det er jeg godt nok glad for at du skriver.. så er der da lidt håb endnu så skal jeg jo egentlig bare vente på hvad politiet siger og gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Topp

det er jeg godt nok glad for at du skriver.. så er der da lidt håb endnu så skal jeg jo egentlig bare vente på hvad politiet siger og gør..

du skal jo snakke med politiet (hvis ikke det er gjort) - så sætter de en undersøgelse i gang..

derefter informere du faderen om der ikk er samvær - før politiet har afsluttet undersøgelsen - og efter resultatet kan du tage stilling til hvad der skal ske.

Så skal du kontakte amtet via mail eller brev - der forklarer dem sagen og at politi er indvolveret og faderen er informeret.

så skal sagen bare gå sin gang.

men husk at informere alle!!!!!!!!!!!! MEGET vigtigt

Anmeld

17. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

ved ikke om man kan sige hun er syg han kan jo kræve at få en lægeerklæring men prøver at ringe til politiet imorgen for at høre hvor langt de er..

Men tror du ikke det måske kunne være muligt hvis lægen også mistænker at der kunne være noget om det, syntes bare jeg kan huske en der sagde at hun holdte sin datter hjemme grundet sygdom, og at man i statsforvaltningen anså det for værende ikke i barnets interesse at skulle flyttes rundt når barnet var syg.. 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

du skal jo snakke med politiet (hvis ikke det er gjort) - så sætter de en undersøgelse i gang..

derefter informere du faderen om der ikk er samvær - før politiet har afsluttet undersøgelsen - og efter resultatet kan du tage stilling til hvad der skal ske.

Så skal du kontakte amtet via mail eller brev - der forklarer dem sagen og at politi er indvolveret og faderen er informeret.

så skal sagen bare gå sin gang.

men husk at informere alle!!!!!!!!!!!! MEGET vigtigt

altså politiet fik en anmeldelse fredag jeg har ikke hørt fra dem endnu men håber da snart at høre fra dem, aner så ikke om de har snakket med faderen til min datter..

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Men tror du ikke det måske kunne være muligt hvis lægen også mistænker at der kunne være noget om det, syntes bare jeg kan huske en der sagde at hun holdte sin datter hjemme grundet sygdom, og at man i statsforvaltningen anså det for værende ikke i barnets interesse at skulle flyttes rundt når barnet var syg.. 

okay ja det ved jeg så ikke.. men jeg har tænkt at undersøge alle de muligheder jeg har for at min datter skal være i sikkerhed..

Anmeld

17. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

okay ja det ved jeg så ikke.. men jeg har tænkt at undersøge alle de muligheder jeg har for at min datter skal være i sikkerhed..

Det forstår jeg godt

Anmeld

17. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

altså politiet fik en anmeldelse fredag jeg har ikke hørt fra dem endnu men håber da snart at høre fra dem, aner så ikke om de har snakket med faderen til min datter..

du skal informere ham om det med samvær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.