Har det sku rigtig svært for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Puha ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig. men et kæmpe kæmpe  det skal du helt sikkert have.

Det gør mig så ondt at læse sådan noget, bliver vred og ked af det på sammen tid, forstår godt syntes det hele er svært og systemet arbejder alt alt for langsom.

Masser af ´er til dig og din datter

tak.. ja de arbejder alt alt for langsomt, håber os snart at høre noget fra politiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

mortilmange

Puha en situation
Hvis jeg var dig, ville jeg nægte at udlevere trods amtets afgørelse. For at din eks kan få hende må han så igennem fogedretten (da det er en tilbageholdelse) og inden I kommer i fogedretten kan der snildt gå 7-14 dage, og så er der den tid at løbe på. Sådan ville jeg helt klart selv gøre. Og skulle I nå i fogedretten, tror jeg bestemt ikke, at de træffer den afgørelse, at hun skal udleveres til sin far så længe sagen står på.

Et kæmpe kram  

Anmeld

17. juli 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

tak.. ja de arbejder alt alt for langsomt, håber os snart at høre noget fra politiet

Hvis det var mig ville jeg ringe til politiet i morgen og hører hvor langt de er.

De vil sikkert ikke sige en masse, men måske de alligevel kan få lidt ud af dem.

Anmeld

17. juli 2011

N&J

Det går mig så ondt på jeres vejne, hvis det skulle vise sig at være sandt, håber dog for din datter at det ikke er, for hvor må det være svært at takle når man er en lille pige, jeg håber I får alt den hjælp i har brug for.

Er det muligt at udskyde fravær hvis barnet er syg?, for så kunne det jo måske være en mulighed

Mange tanker Jane

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis det var mig ville jeg ringe til politiet i morgen og hører hvor langt de er.

De vil sikkert ikke sige en masse, men måske de alligevel kan få lidt ud af dem.

ja tror også at jeg vil ringe ind til dem imorgen og hører hvor langt de er

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Det går mig så ondt på jeres vejne, hvis det skulle vise sig at være sandt, håber dog for din datter at det ikke er, for hvor må det være svært at takle når man er en lille pige, jeg håber I får alt den hjælp i har brug for.

Er det muligt at udskyde fravær hvis barnet er syg?, for så kunne det jo måske være en mulighed

Mange tanker Jane

ved ikke om man kan sige hun er syg han kan jo kræve at få en lægeerklæring men prøver at ringe til politiet imorgen for at høre hvor langt de er..

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

mortilmange skriver:

Puha en situation
Hvis jeg var dig, ville jeg nægte at udlevere trods amtets afgørelse. For at din eks kan få hende må han så igennem fogedretten (da det er en tilbageholdelse) og inden I kommer i fogedretten kan der snildt gå 7-14 dage, og så er der den tid at løbe på. Sådan ville jeg helt klart selv gøre. Og skulle I nå i fogedretten, tror jeg bestemt ikke, at de træffer den afgørelse, at hun skal udleveres til sin far så længe sagen står på.

Et kæmpe kram  

nej håber virkelig ikke at hun skal op til ham, så længe sagen kører jeg vil gerne til bunds i den her sag og finde ud af hvad der er rigtigt og hvad der er forkert også håber jeg at de kan se hvad der er den rette beslutning, men som jeg har hørt fra en kammerat så mener han ikke vi er inde i retssalen samtidig.. men regner med vi bliver afhørt på skift.. kan virkelig ikke klare at skulle glo på ham..

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Det startede helt tilbage til april, men systemet er så langsomt så nu bliver der gjort noget ved det. Men der har været stor mistanke om at min store datters far har seksuelt krænket vores datter. Og har haft hende til undersøgelse på børneafd. på Hillerød hospital. Har for nylig haft et møde med min sagsbehandler på kommunen sammen med min forlovede, og hun sagde så at hun ville politi anmelde ham, med mit samtykke, og hun var rigtig ked af at der ingen var der havde rådgivet mig om hvad jeg skulle gøre, børnehaven synes ikke jeg skulle gøre noget?!!! Og snakkede med statsamtet de råder mig nærmest bare til at aflevere hende til hendes far, de er ligeglade, så kan risikere at have en datter der er ødelagt for livet  Men politiet fik så en anmeldelse på ham i fredags, og faren til min datter har skrevet ind til statsamtet i fredags for at få fastlagt samvær med vores datter, så kan kun håbe på at politiet er hurtigere end stats amtet, ellers bliver jeg tvunget til at skulle aflevere hende hos sin far, og det magter jeg simpelthen ikke  er lige anonym pt håber han får den dom han fortjener fordi jeg kan ikke bære at der er nogen der vil skade min lille pige, og jeg skal føde om 12 uger så har det rigtig svært for tiden, og kan næsten ikke overskue det hele snøft

Hvor er det bare en skrækkelig situation! På alle måder
Sender dig knus og støtte   Din datter skal UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER være alene med ham, hvis der er hold i mistanken!! Aldrig i livet om jeg gav slip! .....ved godt at så simpelt er det desværre ikke. Men uhh, jeg håber at du kan holde hende fra ham og beskytte hende mod mere.
I tilfælde af at der ikke er hold i mistanken, så er det jo skrækkeligt for hendes far, at være anklaget ......meeeen, jeg tror ikke hun ville anmelde ham, hvis ikke hendes undersøgelser, havde gjort hende rimelig overbevist og sikker i sin sag! ..desværre  

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Hvor er det bare en skrækkelig situation! På alle måder
Sender dig knus og støtte   Din datter skal UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER være alene med ham, hvis der er hold i mistanken!! Aldrig i livet om jeg gav slip! .....ved godt at så simpelt er det desværre ikke. Men uhh, jeg håber at du kan holde hende fra ham og beskytte hende mod mere.
I tilfælde af at der ikke er hold i mistanken, så er det jo skrækkeligt for hendes far, at være anklaget ......meeeen, jeg tror ikke hun ville anmelde ham, hvis ikke hendes undersøgelser, havde gjort hende rimelig overbevist og sikker i sin sag! ..desværre  

nej desværre.. synes der var ting der ikke rigtig passer sammen.. da jeg ringede til hendes far dengang jeg havde fået hende undersøgt på børneafd. kunne vi næsten ikke snakke i telefon sammen fordi han råbte og skreg ad mig, og han sagde hvorfor jeg skulle sige han havde gjort sådan noget og hvorfor jeg ikke bare kunne have sagt det var en anden?!! og han sluttede samtalen af med at sige fint nu har vi snakket det igennem og er der nogen der spørger kan du jo bare sige at jeg ikke har gjort noget... følte bare lidt som om at han prøvede at fjerne skylden fra ham selv af..

Anmeld

17. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

okay det sagde de ellers på statsamtet at når de fastlægger samværet så skal jeg aflevere hende til hendes far..

nej det passer ikk... jeg har selv stået i en anden situation og snakkede med dem - der sagde de det var MIN opgave som bopælsforælder at sørge for barnets sikkerhed. så derfor skulle samvær aflyses til politiet havde afsluttet sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.