Det startede helt tilbage til april, men systemet er så langsomt så nu bliver der gjort noget ved det. Men der har været stor mistanke om at min store datters far har seksuelt krænket vores datter. Og har haft hende til undersøgelse på børneafd. på Hillerød hospital. Har for nylig haft et møde med min sagsbehandler på kommunen sammen med min forlovede, og hun sagde så at hun ville politi anmelde ham, med mit samtykke, og hun var rigtig ked af at der ingen var der havde rådgivet mig om hvad jeg skulle gøre, børnehaven synes ikke jeg skulle gøre noget?!!! Og snakkede med statsamtet de råder mig nærmest bare til at aflevere hende til hendes far, de er ligeglade, så kan risikere at have en datter der er ødelagt for livet
Men politiet fik så en anmeldelse på ham i fredags, og faren til min datter har skrevet ind til statsamtet i fredags for at få fastlagt samvær med vores datter, så kan kun håbe på at politiet er hurtigere end stats amtet, ellers bliver jeg tvunget til at skulle aflevere hende hos sin far, og det magter jeg simpelthen ikke 
er lige anonym pt håber han får den dom han fortjener fordi jeg kan ikke bære at der er nogen der vil skade min lille pige, og jeg skal føde om 12 uger så har det rigtig svært for tiden, og kan næsten ikke overskue det hele snøft
Anmeld