Møg start på ferien :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Barbamama

PS! Jeg er MEGET glad for at du har sat de to billeder på hvor hun smiler og er glad. For hvis du kun havde sat det første billede på, så havde det set endnu mere voldsomt ud. Det er rart at se hun alligevel kan grine. Dejlige unge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Skouboe

Hvor er det bare typisk - nu kan det forhåbentligt kun gå fremad! Jeg håber at I får en god ferie trods alt.

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Årh hvor er det bare synd!!! For jer allesammen!!! Det var da godt nok uheldigt med Celina! De kan bare falde så dumt nogle gange de børn. Carla har taget ikke mindre end tre styrt ned af vores trappe ved hoveddøren og har heldigvis kun slået hagen. Men det er bare så slemt med de tænder og man kan bare ikke gøre noget end at vente på det heler så en tandlæge kan kigge på det. Det har da også været voldsomt når hun ligefrem har slået en tand ud! Stakkel.... Hvordan går det med Bianca???

Bianca's feber var lige under 38 i morges. Så den er faldet. Hun er stadig liiiidt hængeret, men ok!
Men hun slog så sit hoved ind i trappen idag og rev hul på sin hånd da den skrabede mod ru tapet

Celina har været ved godt mod idag. Men krævet sutten hele dagen lang.
Hun har spist koldskål, yughurt og is ...Frugtgrød med fløde gad hun ikke!

Jeg er blevet usikker på om den fortand der er tilbage mon ER skubbet op, eller om den mon i stedet er knækket over , og nu kun er halv længde.
Jeg TROR at den er skubbet op. Men hvis den er knækket, mon så IKK OSS en tandlæge ville vælge at få sidste halvdel ud??

Jeg er ved at være træt af at vente på, at finde ud af mere....
Vil gerne have lidt svar.
Hvor længe skal hun have blød kost? HVIS tanden der er slået op (eller knækket) er død, hvornår vil den så blive mørk at se på?
Skal den blive i munden eller skal den fjernes?? Hvornår kan vi børste tænderne igen?

Hun har stadig meget ondt derinde! .....Men det er der jo intet at sige til.
Nu håber jeg bare at "resterne fra faldet" ser ok ud, som de er, så der ikke behøves ske mere. For jeg kan næsten ikke bære tanken om det, hvis hun skal lægges i narkose for at have taget resten af fortanden ud ....hvis enten den er slået skævt op, død eller knækket over helt deroppe..

Huwh, det er noget træls noget!
Det er ALDRIG sjovt, uanset hvordan, når ens børn kommer galt afsted.
Men ja ....tænderne!! Uhh, det er bare slemt!! Heldigvis er det " bare" mælketænder - men alligevel. Hun kommer altså til at have et hul foran i munden i de næste mange år nu, når hun smiler på billeder, osv...

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Hvor er det bare typisk - nu kan det forhåbentligt kun gå fremad! Jeg håber at I får en god ferie trods alt.

Tak...   Også god ferie til Jer.
Sig til Silja, at hun skal høre efter og være en god pige, og sove om aftenen

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

PS! Jeg er MEGET glad for at du har sat de to billeder på hvor hun smiler og er glad. For hvis du kun havde sat det første billede på, så havde det set endnu mere voldsomt ud. Det er rart at se hun alligevel kan grine. Dejlige unge!

Det første billede er taget ret tidligt efter det skete. De sidste er taget nogle timer senere, hvor jeg fjoller og sige skøre lyde, for at få hende til at smile, så jeg kan se dem uden at røre...  

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Her er et "før" (til venstre MED ALLE bisserne endnu) og et "efter".....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det første billede er taget ret tidligt efter det skete. De sidste er taget nogle timer senere, hvor jeg fjoller og sige skøre lyde, for at få hende til at smile, så jeg kan se dem uden at røre...  

Ja... Jeg har mega ondt af hende!

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja... Jeg har mega ondt af hende!

Det har jeg også!!

Anmeld

17. juli 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Bianca's feber var lige under 38 i morges. Så den er faldet. Hun er stadig liiiidt hængeret, men ok!
Men hun slog så sit hoved ind i trappen idag og rev hul på sin hånd da den skrabede mod ru tapet

Celina har været ved godt mod idag. Men krævet sutten hele dagen lang.
Hun har spist koldskål, yughurt og is ...Frugtgrød med fløde gad hun ikke!

Jeg er blevet usikker på om den fortand der er tilbage mon ER skubbet op, eller om den mon i stedet er knækket over , og nu kun er halv længde.
Jeg TROR at den er skubbet op. Men hvis den er knækket, mon så IKK OSS en tandlæge ville vælge at få sidste halvdel ud??

Jeg er ved at være træt af at vente på, at finde ud af mere....
Vil gerne have lidt svar.
Hvor længe skal hun have blød kost? HVIS tanden der er slået op (eller knækket) er død, hvornår vil den så blive mørk at se på?
Skal den blive i munden eller skal den fjernes?? Hvornår kan vi børste tænderne igen?

Hun har stadig meget ondt derinde! .....Men det er der jo intet at sige til.
Nu håber jeg bare at "resterne fra faldet" ser ok ud, som de er, så der ikke behøves ske mere. For jeg kan næsten ikke bære tanken om det, hvis hun skal lægges i narkose for at have taget resten af fortanden ud ....hvis enten den er slået skævt op, død eller knækket over helt deroppe..

Huwh, det er noget træls noget!
Det er ALDRIG sjovt, uanset hvordan, når ens børn kommer galt afsted.
Men ja ....tænderne!! Uhh, det er bare slemt!! Heldigvis er det " bare" mælketænder - men alligevel. Hun kommer altså til at have et hul foran i munden i de næste mange år nu, når hun smiler på billeder, osv...

Ja jeg kan godt følge dig!!! Men bare pas på den så længe det er hævet og blåt. Så må du ikke børste det. Jeg håber at de bare vil lade den være. Det kan jo være at den tand der sidder indenunder vil skubbe den ud når den vil frem... Det kunne man jo håbe. Det andet ville bare være så synd!

Det er da bare nogle uheldige piger du har dig.... Håber da ikke de skal have flere ulykker nu!

Anmeld

17. juli 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det har jeg også!!

Carla faldt engang forover og slog tænderne lige ned i en metalskinne. Hun blødte også helt vildt og slog en helt ny tand lidt ind. Men den kom ud igen... Men hold op hvor havde jeg også ondt af hende. Og jeg kunne blive ved med at høre det der BUMP!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.