Gravid efter spontan abort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Nitz - <3 David

Jeg havde egentlig planlagt at jeg ville vente lidt, med at prøve igen efter SA.. Men jeg havde min mens. en gang efter.. Og vupti så var jeg sørme gravid igen.. Jeg tænkte.. "jeg lader bare være med at have sex de dage op til, og under ÆL".
- Men nu er jeg 13+5. Og fortryder det skam slet ikke.. Tværdigmod tror jeg det får en til at ligge en SA lidt fra sig.. Selvom jeg stadig er MEGA nervøs og bange for at der går noget galt.. Men det vil man nok også være selvom man ikke ha haft en SA..

Krydser fingre for du snart kan få en helt perfekt graviditet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Muffinmus

så længe du bløder er du i gang med aborten og så er det nok ikke æl du kan teste på, men resterne af en graviditet.

Prøv at købe en g-test, når den er het og aldeles negativ kan kroppen begynde at gøre klar til æl igen.

F.eks fik jeg først en helt negativ test på 12 dagen efter sa startede. Og æ fik jeg først 21 dage senere.

Det er ikke sikkert det samme gælder dig, men lige efter en sa kan du ikke helt regne med en æl test da æl slår meget ud på hcg,nogle gange kan man faktisk få 2 flotte streger på en æl test et par dage inden man kan på en g-test, så følsomme over for hcg er de altså nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.