Gravid efter spontan abort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

For en lille uges tid siden mistede vi vores baby i maven

Det var utoligt hårdt for os begge, men jeg er ved at komme oven på igen efter blødningen er ved at stoppe.

Idag, mest bare for sjovt, ville jeg lige prøve at tage en ÆT, og den var positiv for ÆL.
Jeg vil jo aller helst bare så hurtigst muligt have en ny baby i maven, men er dette lidt for hurtigt at prøve igen?
Jeg fik også en underlivsbetændelse i forbindelse med SA, som jeg stadig er i behandling for, men de piller står der man godt må tage under en graviditet.

Hvornår prøvede i igen og var jered mænd med på ideen?
Synes nemlig lidt min begynder at trække i land og det gør mig bare død ked af det igen.

Håber på svar fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Anonym trådstarter

16. juli 2011

AnneP

Anonym skriver:

Hej Piger

Det var utoligt hårdt for os begge, men jeg er ved at komme oven på igen efter blødningen er ved at stoppe.

Idag, mest bare for sjovt, ville jeg lige prøve at tage en ÆT, og den var positiv for ÆL.
Jeg vil jo aller helst bare så hurtigst muligt have en ny baby i maven, men er dette lidt for hurtigt at prøve igen?
Jeg fik også en underlivsbetændelse i forbindelse med SA, som jeg stadig er i behandling for, men de piller står der man godt må tage under en graviditet.

Synes nemlig lidt min begynder at trække i land og det gør mig bare død ked af det igen.

Håber på svar fra jer

Først et stort kram!

Ang din mand, så tror jeg det er helt naturligt at han slår lidt bremsen i, han har lige stået på sidelinien til at din krop har været igennem en hel masse, og det har været svært for ham at være magtesløs og ikke kunne gøre noget for at hjælpe! -men tror da bare han lige skal komme sig, og så er han klar igen!

Ved ikk hvordan de der ÆT virker men ved at mit hcg var 4 uger om at forlade min krop og man kan vist ikke få ÆL når man har hcg i kroppen! -men er ikke 110%sikker.

for at i snart får jeres lille bebs!

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Først et stort kram!

Ang din mand, så tror jeg det er helt naturligt at han slår lidt bremsen i, han har lige stået på sidelinien til at din krop har været igennem en hel masse, og det har været svært for ham at være magtesløs og ikke kunne gøre noget for at hjælpe! -men tror da bare han lige skal komme sig, og så er han klar igen!

Ved ikk hvordan de der ÆT virker men ved at mit hcg var 4 uger om at forlade min krop og man kan vist ikke få ÆL når man har hcg i kroppen! -men er ikke 110%sikker.

for at i snart får jeres lille bebs!

Det har jeg slet ikke tænkt på at det kunne påvirke det, må lige hører min læge på mandag, men det bliver jo alligevel nok ikke denne ÆL vi prøver

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

opper lige igen for nogle flere svar

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber på svar fra jer

Jeg blev gravid ca. en uge efter sa... Så prøv hvis i føler for det

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg blev gravid ca. en uge efter sa... Så prøv hvis i føler for det

blødte du også stadig lidt der eller var det stoppet?

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

blødte du også stadig lidt der eller var det stoppet?

Min mens har altid været meget kort så det varede kun i tre dage m. blod og én dag med brunt... Så nej jeg blødte ikke

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Min mens har altid været meget kort så det varede kun i tre dage m. blod og én dag med brunt... Så nej jeg blødte ikke

Når okay, Jeg plet bløder nemlig stadig en smule

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Når okay, Jeg plet bløder nemlig stadig en smule

Kan godt være at det er derfor at den viser at du har æl... Men det kan også godt være at du har æl... Prøv at snakke med din kæreste om han har lyst til at prøve igen... Hvis du altså har mod på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.