Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

lilledittemor

Jeg krydser fingre

Men mener at med Clear blue digital testen behøver det ikke at være morgenurin.. Jeg tog i hvert fald min om aftnen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg krydser fingre

Men mener at med Clear blue digital testen behøver det ikke at være morgenurin.. Jeg tog i hvert fald min om aftnen

Ja, jeg kan godt se, at den skulle være ret effektiv siden den kan måle allerede fra 4 dage før forventet mens, men der står på pakken, at hvis man bruger den før forventet mens, skal man bruge morgenurin. Så jeg må hellere vente, selvom jeg har lyst til at tage den nu!

Anmeld

18. juli 2011

Sof

Jeg fik en svag streg, dog noget tydeligere end din og der var jeg 8 uger henne med min datter  Jeg synes jeg kan se en svag streg, men det er svært at sige. Glæder mig til at høre hvad digitalen siger i morgen 

Anmeld

18. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Ja, jeg kan godt se, at den skulle være ret effektiv siden den kan måle allerede fra 4 dage før forventet mens, men der står på pakken, at hvis man bruger den før forventet mens, skal man bruge morgenurin. Så jeg må hellere vente, selvom jeg har lyst til at tage den nu!

Jeg testede positiv med min om aftenen da jeg var 3+3.. 4 dage inden forventet mens

Jeg havde godt nok også svært ved at vente
Men jeg var slet ikke i tvivl om at den ville være positiv.. Kunne bare mærke det indeni Ligesom første gang jeg var gravid.

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

umiddelbart kan jeg ikke se noget. Men bryder mig ikke om de tests, har kun brugt den en enkelt gang da jeg ventede min søn, ellers alle mulige andre end lige dem.

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Nu fik jeg taget den der Clearblue digital test, og den var negativ, så jeg er ikke gravid.

Rart at få afklaring, og som sagt er det ok, jeg ikke er gravid endnu, jeg må jo bare afvente og se, hvornår jeg får mens og så op på hesten derfra!

Anmeld

19. juli 2011

Sof

Anonym skriver:

Nu fik jeg taget den der Clearblue digital test, og den var negativ, så jeg er ikke gravid.

Rart at få afklaring, og som sagt er det ok, jeg ikke er gravid endnu, jeg må jo bare afvente og se, hvornår jeg får mens og så op på hesten derfra!

Godt at du er okay med det, men det er nu lidt træls alligevel når graviditeten er ønsket 

Håber du snart får en klar positiv test

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Godt at du er okay med det, men det er nu lidt træls alligevel når graviditeten er ønsket 

Håber du snart får en klar positiv test

Tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.